TürkNet online işlemlerde anlam veremediğim şeyler

Merhaba,

20 Temmuz 2022’de Türk Telekom ile taahhüdüm bitti ve TurkNet’e geçmek için gerekli formu dün akşam(23 Temmuz 20.15) doldurdum.

Bu sabah TurkNet tarafından bir beyefendi aramış. (Çağrı geçmişinden gördüm)
İkinci aramasında kendisinin aradığını gördüm ve telefonu açtım.

TurkNet online işlemlere dün akşam gerekli formu doldurduktan sonra zaten üye olmuştum. Geçici şifremi alarak giriş yapmıştım ve şifremi kendime özgün şekilde değiştirmiştim.

Sabah arayan TurkNet yetkilisinden sonra, TurkNet online işlemler’de bir takım değişiklikler olmuştu ana sayfada.(1. resim olarak yükleyeceğim)
Başka bir abone numarası ile yeni bir hesap açılmıştı. Bu hesaplar arasında kolayca geçiş yapılabiliyor. (2. resim olarak yükleyeceğim)

Ayrıca bu yeni açılan abonelik hesabımda ana sayfa ilk TurkNet online işlemlere giriş yaptığım zamanki gibiydi. Kimliğimin önlü ve arkalı fotoğrafını istiyor. (3.resim olarak yükleyeceğim)

İlk önce açtığım abonelik hesabımda, TurkNet online işlemler kısmında, yani ana sayfanın artık değişik bir şekilde karşıma gelen bu abonelik hesabında, ‘‘Hizmetlerim’’ sekmesine tıklayınca artık hiçbir şey gözükmüyor.(4. resim olarak yükleyeceğim)

İkinci olarak TurkNet yetkilisi beni aradıktan sonra açılan abonelik hesabımda ise ‘‘Hizmetlerim’’ sekmesinde, İnternet (75 Mbps’e kadar) ve ev telefonu (xxxxxxxxxx) yazıyor.
TurkNet yetkilisi ile konuşurken bana ev telefonu var mı? Diye sorduğunda artık kullanmıyoruz demiştim. Ona rağmen ev telefonu numarasını istemişti ve vermiştim. Bu ev telefonu numaramızın bilgisi telefon numarası olarak kayıtlı girilmiş. (5.resim olarak yükleyeceğim)

Normalde ilk açtığım abonelik hesabı bana aitti. Kimliğin önlü ve arkalı fotoğraflarını yükledim ve beklemeye geçmiştim. TurkNet yetkilisiyle konuştuktan sonra yeni bir abonelik hesabı daha açıldı ve ikisi arasında farklılıklar oldu. İkinci açılan yeni abonelik hesabında tekrar önlü arkalı kimlik fotoğrafı isteniyor(3.resim olarak yükleyeceğim kısmında göreceksiniz) ve hizmetlerim bölümünde gözüken şeyler ilk abonelik hesabımda gözükmüyor. Bütün hepsini hızlı resim sitesi aracılığıyla link olarak paylaştığım resimlerden de anlayacaksınız.

Benim kafamda soru işaretleri oluşmaya başladı.
İkinci abonelik hesabı neden açıldı?
İkinci açılan abonelik hesabı için kimliğin önlü arkalı fotoğrafını da yüklemeli miyim?
Ev telefonunu artık kullanmadığımız halde neden ev telefonu numaramız yine de eklendi?
Ne yapmalıyım, hangi adımları izlemeliyim sürecin ilerlemesi ve aksama yapmaması için?

NOT : Müşteri temsilcisine bağlanmak tercihim değil. Bu kadar kafa karışıklığını tane tane anlatsam bile, yoğun iş temposundan dolayı çok verimli olamayabiliyor.

NOT 2 : Şüpheden dolayı değil, bilgi edinmek için bunları yazıyorum. Yanlış bir adım izlememek ve sürecin benim tarafımdan bilinçli bir şekilde ilerleyip, TürkNetin işini uzatmak istemiyorum.

Bu yüzden bilgisi olan kişiler/yetkililer yardımcı olursa sevinirim.

1.resim olarak yükleyeceğim : negav1l.png
2.resim olarak yükleyeceğim : iut91sf.png
3.resim olarak yükleyeceğim : 2jtss28.png
4.resim olarak yükleyeceğim : ei3xm69.png