Türknet nakil port sorunu

Türk telekom altyapısıyla fiber 100mbit kullanırken nakil istedik. Yeni evde fiber kutu var boş port var eve kadar optik kablomuz da var ama bugün adam aradı port sorunu var dedi. Telefon kullanmamıza rağmen kullanıma kapalı telefon hattımızda vardı sanırım o yüzden bu port sorunu. nakil işlemim sonlandırıldı ve faturalama başlayacak dedi. Ee bende modem yok diğer evden taşındık ne yapacağım ben bu faturayı. Yalın internete geçiş kaydı açtım anında onaylandı gözüktü ama telefon hala aktif gözüküyor. adam akıllı da konusmuyordu adam zaten jet gibi anlatıyor anlamak çok güç. Bana sanki 140 tllik olanı iptal ettirip yeni yüksek fiyattan bağlatmaya çalışıyor gibi geldi 850den konusan adam. Daha hızlı çözüm için yardımınızı bekliyorum teknik arkadaşlar

Selamlar @mentlerg, forum profilinize tanımlı müşteri numaranız olmadığından işlem sağlayamadım. Özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletirseniz kontrol sağlamak isterim :raising_hand_man:

2 Beğeni