Türknet müşteriyi mağdur ediyor

Bana kimse türktelekom türkneti yıpratma politakası içeriyor diyip konuyu kestirip atmasın. Ben parayı türktelekoma vermiyorum muhattabım tt değil. Ben türknete arkadaşım ile aynı anda başvurduk. Hatta ben bir gün önce başvurdum. Arkadaşım pazartesi başvurduğunda pazartesi bir kişi gelip kurulumunu yaptı. Bana perşembe günü gelindi ve kurlumu yapan arkadaş ip alamadığımı söyledi. Bu yetkili kişi arkadaşıma gelen kişiyle aynı kişi bu arada. Ardından arkadaşımın interneti sorunsuz açılırken benim internet sorunum 15 günü geçtiği halde düzeltilmedi. Bakın sorunun ne olduğunu dahi kimse bilmiyor her telefon açtığımda sorunun müşteriden kaynaklandığını modemden kaynaklandığını veya tesisattan kaynaklandığını söylediler. Her gün türknet mobil sistemine modem değerlerim düşüyor. Türk telekom diyor ki müşteri ben diyorum ki tesisatçı çağırdım ve 200 lira para verdim güzelce yaptı sıfırdan sorun yoktu zaten ama sırf sorunun benden kaynaklanmadığını belirtmek için yaptım bunları. Bana ekip geleceği söylendi. Ne zaman dedim? yarın dediler. Bu bilgiyi verdiklerinde 11.gündeydik. 12.gün kimse gelmedi. aradım gelecektiniz ne oldu? dedim. Yarın kesin geleceğiz dediler. Bu süreçte işe gidemiyorum evden çıkamıyorum bu arada. 13. gün arayıp iptal etmek istedim insanla dalga geçiyorsunuz dedim 13.gün saat 5 de biri geldi. Baktı modemi sıfırladı santrali aradı ve santrali aradığında yetkili kişi işten çıktığı için bana ''Abi yarın sabah internetin gelir ben arkadaş söyledim eğer gelmezse internet ben gelirim zaten ‘’ dedi. 14 gün oldu ne arkadaş ne de internet geldi. Aradım dediler ki yoğunluk var yarın gelicez. 15. gün iplerin koptuğu gün oldu. Gün içinde kaç kere aradım gelin dediğim halde gelmemezlik yapıyorsunuz bir de üstüne ‘‘ben burada gelineceğine dair bir kayıt bulamadım’’ cümlesini kullandınız. Bu konuşmaların hepsi ses kayıt sisteminizde vardır. O ilk gelen ayhan isimli yetkili kişi arkadaşıma 30 metrelik kabloyu 130 liraya bana 3 metrelik kabloyu 110 liraya bağladı. Bu para peşin olarak verildi. Arkadaşım hatta direkt ibana parayı attı. Arkadaşım olduğunu bildiği için ‘‘Ona sakın söyleme’’ cümlesini kullanmış. Gelgelelim 15.gün zıvanadan çıkıldı ve ortalık ayağa kalktı telefonda küfürler havada uçuştu. Netspeed firmasını aradım ve durumdan bahsettim. Ertesi gün ekip geldi 10 dakika içinde interneti bağladı. Hatta dediler ki siz saha dolabına yakınsınız hızınızı 75 e çıkartalım mı? dedim çıkartın. Bitti gitti. Netspeedde çalışan kişi ise bana 3 metreye kadar kablo parası alınmayacağını söyledi. Arkadaşımın faturasında da kurulum parası eklendiği bilgisini verdi. Bu kişi her kablo çektiğinde cebine direkt olarak 100 lira mı giriyor? Ben bu 110 lirayı artı olarak harcadığım 200 lirayı geri istiyorum. Herhangi bir hizmet alamadım sizden ama bu kadar masraf yaptım. Tesisatım yenilendiği halde gelen hem türknet çalışanı hem de netspeed çalışanı gerek yokmuş tesisat zaten yeni boşuna masraf yapmışsın senlik bir şey değilmiş bu dediler. Türknet çalışanı bile takım arkadaşı tarafından çekilen kablonun ne kadar kötü çekildiğini dakikalarca sorguladı. Ne yapmaya çalıştığını anlayamadı. Bunun için para mı aldı gerçekten diye 2 kez sordu. Türknet özet olarak. Yenilenmiş tesisatta bile sorun çözemeyip sizi zarara sokan bir firma olduğunu bana göstermiştir. He arkadaşımda sorun var mı? yok. Bu kadar kalitede uçurum farkı bir firmada kabul edilemez. Pazar günü internet hizmetinin hızının yükseltmek istedi tak diye ekip geldi yükseltti. Ama bana 15 gün boyunca bir kişi bile yardımcı olmadı.

2 Beğeni

noldu kimse yardım etmiyor mu? Kaç ay olmuş? Versenize paramı. Eve geldiniz bir kablo çektiniz 110 tl para aldınız interneti bağlayamadınız gittiniz. Rezaletsiniz. Rezalet.

1 Beğeni

Size aynen şu cevabı verirler :

“Eğer hizmetimizden ve TurkNet’ten memnun değilseniz hizmetinizi iptal ettirme özgürlüğüne sahipsinizi biliyorsunuz.”

Alacağınız en yetkili cevap bu olur

4 Beğeni

Merhaba @Ademirci, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana tüm sürecinizi hizmetinize ulaşabileceğim müşteri numaranızla birlikte özel mesaj üzerinden iletirseniz size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.

1 Beğeni

bıraktım ben sizi btkya şikayette bulundum daha önce de iletişime geçtiniz ve verdiğiniz cevap ‘‘paranızı vermiyoruz’’ dediniz. Arayın telefonumu anlatayım her şeyi.

sizi biraz ateşli gördüm
ben kendimi gergin zannederdim siz benden daha gerginsiniz. :)))))
her sorun çözülür tatlı canınızı üzmeyin. sorunlar bazen canımızı sıkıyor ama çalışanlarda insan, okadar çok sorun yaşayan insan varki bazen gözden kaçabiliyor.

1 Beğeni

Herkesin İss seçmesinin bazı nedenleri var. Sizi kastederek söylemiyorum. Bazı arkadaşlar Turknetten giden arkadaşlara serzenişte bulunmuş.
Kimisi fiyat politikasından, kimisi taahhüt muhabbetinden,kimisi müşteri hizmetlerine ulaşamadığı için kimisi de ben gibi sorunların çözülmesi yada ilgilenip memesinden dolayı ayrılıyor. Burda bir TurkNet çalışanı @EFG Enes Bey i tenzih ederek yazıyorum.

Aşağı yukarı 1 ay boyunca gerek Yapa da gerek Vae de yaşadığım kopma sürecinde mevcut kayıt içinde her türlü bilgiyi destek kaydının içinde belirttim. Elimden geldiğince belki sorun bendedir diye çözümler ürettim ama sorun giderilemedi. Bu süreçte ne buradan ne Destek kaydından ne de aradıklarını seviyemi düşürmeden,konusmalarima ve yazdıklarıma dikkat ederek eleştiri de bulundum. Ama TurkNet çalışanları gereken özveriyi göstermedi ve ayrılmak zorunda kaldım.

Şu an bulunduğum İss ye geçeli tam 9 gün oldu ve bu süreç içinde Adsl altyapim ile yaklaşık 400 GB dosya indirdim ve bir kere kopmadı netim.

Geçtikten sonra da hem @EFG Enes Bey e , hem @ModeratriX Göksel Abi ye hem de Çözüm merkezindeki Batuhan Bey di sanırım sorunun Turknetten kaynaklandığını, sorun giderilmesi halinde yeniden TurkNet e dönebileceğimi söyledim.

Evet son zamlardan sonra fiyat politikasının yanlış olduğunu düşünüyorum. En azından düşük hızlarda internet kullanan müşterilerin daha düşük bedel ödemesi gerektiğini düşünüyorum. Mesela şu an 89.90 TL ödüyorum Adsl de. Komşum 2017 den beri müşteri 70 TL civarı ödüyor.

Umarım TurkNet de tek fiyat politikasından vazgeçip adil bir uygulamaya geçer.

3 Beğeni

Hocam TurkNet kullanırken ne sorunu yaşıyordunuz, şuanda bende interneti yüzde yüz yükte kullanırken bir süre sonra anlık kopma sorunu yaşıyorum bir türlü çözülmedi. @ahmetmelih

Özellikle download esnasında bağlantı sıfırlanıyordu. Modem günlüğünde Lcp terminated by peer yada No response to 3 echo tarzı şeyler yazıyordu.
İşin ilginci hızı düşürüp snr margin değeri 17-18 DB lerde dahi kopuyordu

Yanlış anlamadıysam aynı problemi yaşıyorum. Tek çare başka ISS’ye geçmek mi? @ahmetmelih

Bunun kararını sen vereceksin. Ben yonlediremem seni. Sonuçta burası TurkNet in forumu. Etik olmaz

sebebini bilmiyorum bazı hatlarda keenetic modem sorun yaratıyor bende omni dsl var günde 20 kere kopuyordu.

selam
keenetic cıhazlarda son 3,6,12 den sonrakı yazlımlarda saha dolabınız brodcom cipsetli ise kopmalar yasanıyor malesef bende cok yasadım aynı sorunu hero dsl cihaz ile.
munkunse 3,6,12 yazılıma gerı donerek denemınız munkunmu ?
munkunse hat degerlerınızı atarsanız buraya

Benim dslam broadcom ama duyan kopmuyor. Modemimde Hero Dsl.

Arıza olduğunda telefonla iletişime geçemezsin ama iptal ederken telefonla seninle iletişime geçmeden iptal etmezler.

1 Beğeni

Degisik bakis acisi garip

Taşlar yerine oturuyor
Meğer pppoe sorunu yaşayan iki üye de aynı marka modem kullanıyormuş.

Ne alaka anlamadım

Konu nasıl modeme geldi :joy::joy:

Sorun dsl ile ilgili de değil, modem ile ilgili de değil…

++++

@ahmetmelih ile yaşadığımız sorun hakkında bilgisi olmayanların fikri de olmasın bı zahmet. Üstüne alınan alınabilir.

Bizim @asdas127816 ile yaşadığımız sorun hakkında gerek @EFG gerek @ModeratriX Göksel abi gerekse @tsunami Onur un bilgisi vardı.
Biz bu sorunun acaba bizden mi kaynaklandığını düşünerek bir tarafımızı yırttık, araştırdık.
Üç adet modemim var. 1. Asus Dsl N12e 2.Tplink W8151N 3. Keenetic Hero Dsl
Üçünde de aynı sorunu yaşayınca sorun ne modem ne de iç tesisat. Bir de İss değiştirip alabildigim son hızda bir hafta boyunca 400 Gb gibi dosya indirip bir kere bile kopmazsa acaba sorun nerede? Bir tahmin et bakalım

5 Beğeni

Hocam sorununuzun düzelmesine sevindim ancak saydığınız 3 modemde de mediatek chipset var. Mediatek chipsetler tr deki VDSL dslamlarda düzgün ve stabil çalışmıyor. Ben Asus n16 ve n17 kullanırken ikide bir crc ve hız düşüklüğü yaşıyordum. Ayrıca modem 5 dakikada falan buluşuyordu. Şu an farklı chipset olan bir modem kullanıyorum. Hiç CRC yok ve hat Max 10 saniyede oturuyor.