TurkNet müşteri temsilcisinden şikayetçiyim

Formda beni bilen bilir. Çağrı merkezinde bir eleman var snr değeri nedir bilmiyor. Vallahi beni bitirdi eleman hızımı 88 mbps ye sabitleyin diyorum ben bunu yapamam diyor sizden önceki kişi yaptı diyorum buna yetkim yok diyor.

Snr değerinin ne olduğunu bilmeyen bir eleman nasıl çalışabiliyor? snr değeri artıkça hat daha iyi durumdadır diyorum yanlış biliyorsunuz siz diyor bana. Ali Rıza A. kişisi destek kaydıma bakmasın benim sorun falan çözemiyor bu ilk de değil.

İnceleyin beni aradı ses kayıtlarını dinleyin ben her seferinde kendi çabam ile sorun çözmeye uğraşamam ki. Bunu şikayet edecek yer neresi çalışan gerçekten bilgisiz eleman lazım ise ücretsiz çalışayım ben.

1 Beğeni

Destek kaydı yerinden şikayet edilebiliyordu sanırım

1 Beğeni

Hız sabitlemesi için hangi başlık altında destek kaydı açtınız? Birde şikayet etmek istediğiniz bir şey olursa TurkNet Online İşlemler Merkezi - Teknik & Destek - Yardım Merkezi - Şikayet bölümünden şikayetinizi iletebilirsiniz.

1 Beğeni

Sık sık kopma çünkü snr yüzünden hattım kopuyordu. Hocam eleman snr değeri artıkça hat kötüleşir dedi bana. Yani teknik bir eleman bu nasıl bu kadar olur.

Hemde ben doğrusunu üzerine basa basa kendisine anlatmama rağmen.

1 Beğeni

Teknik & Destek - Yardım Merkezi - İşlem - Paket / Tarife / Kampanyamla İlgili Destek İstiyorum yönergelerini takip ederek kayıt açın ve aynen şunu yazın:
“nms hız profilimin bir an önce 88/8 olarak güncellenmesini önemle rica ederim.”
Bu şekilde ilgilenilecektir diye düşünüyorum, eğer hâlâ anlamazsa e yuh artık yani.

Oradan da teknik destek açmam gerektiğini onların bir şey yapamadığını ilettiler :slightly_smiling_face:.

Kampanya başlığı altından sadece paket tarife değişikliği ADSL VDSL işlemleri yapılır.

Zayıflama değeri ile karıştırmış olabilir…

Ben hep bu adımdan yapıyorum ve hemen işlemim gerçekleştiriliyor açıkçası.

1 Beğeni

Tarife paket işlemleri ile ilgili bir sorun ise bunu teknik personeller değil müşteri temsilcileri gideriyor. Bu kanal üzerinden yaptığım görüşmede zaten bu bilgiyi müşteri temsilcisi üzerinden teyit ettim. Teknik bilgi gerektiren işlemler (hız sabitleme, ppp ışığının yanmaması vb.) TurkNet destek ekibi tarafından çözülüyor.

1 Beğeni

Vallahi tavrım için kusura bakmayın. Ben sizin dediğiniz hat zayıflaması dedikçe yok dedi. Ben bu durumda eleman bilmiyor bunu derim. Eğitilmeli bu kişi.

Sorun temsilcisi şikayet i ile çözüldü.

1 Beğeni

Sizinle görüşme sağlayan personel teknik personel değildir. Teorik hat işlemleri bilgisi vardır. Şikayetinizi ilettiniz ise size konu ile ilgili dönüş yapılacaktır.

Oimden yaziyorum statik ip tanimlanmasini talep ediyorum diye statik ip tanimlanmadan kapatıyor destek kaydini TurkNet Online İşlem Merkezi musteri temsilcisi

Daha once vardi statik ip 95le baslayan yanlislikla iptal ettim simdi tanimlamiyorlar 95li ip acil tanimlanmasini talep ediyorum ancak dikkate alan yok

Bende TurkNet Online İşlem Merkezi’deki arkadaşa dağıtım kutusu ile ankastre kutusunun farklı şeyler olduğunu öğretmeye çalışmıştım :slight_smile:
Umarım anlamıştır

Müşterinin sikayetini çözüceklerine sadece yorum yapiyorlar bazi TurkNet Online İşlem Merkezi musteri temsilcileri müşteri nin sikayetinin önemi yok forumdaki efg hocam gibi değiller efg hocam her sikayetimi çözümlenmesini yardimci oldu sag olsun

1 Beğeni

Kesinlikle katılıyorum

Online işlem merkezinde teknik destek adımında statik IP bölümü var mı?

Müstakil evlerde direkte ki dağıtım kutusu çoğunlukla ankastre olarak geçebilir. Yani normalde havai hatlarda ki kutu müstakil evin ankastresi olur. Sizin ki de bunun gibi bir şey miydi?