Turknet mağdur etti

1 hafta oldu interneti bağlayacaklar. 1. gün bir kaç saatliğine 13Mbit internet geldi. Sonra Hatayı müşteriye atıp modem hatası olarak ısrar ettiler. Telefonla teknik destek müşteri hizmetlerine zaten ulaşılmıyor. zyxel den uzaktan bağlantı yapıp modemi kontrol ettirdim benimle aynı ayarları yapıp hata olmadığını uçtan uca kontrol yapılmasını ilettiler. Bu aşamayı geçmek için 3 4 gün sürdü. 3 4 gün sonra kibar bir müşteri temsilcisi aradı saolsun. Arızayı telekoma ilettiğini çözüleceğini söyledi. Destek kısmında telekom gelip düzeltildiğini söylüyor. TurkNet bundan sonra ne yapacak belli değil. Ülkede tüketiciyi koruyan bir şey olmayınca böyle sürünüyoruz.


buradan anlaşılan arıza giderilmiş ama bize yansıyan bişe yok acaba TurkNet bir şey mi yapacak…

Sanırım sorununuz çözülmüş? Güncel bilgi paylaşır iseniz sevinirim.

Bu sabah çözdüler teşekkür ederim

2 Beğeni