TurkNet İşleyişi

TT’ye arıza kaydı açıldıktan sonra süreç nasıl ilerliyor?

TT’nin bizlik bir şey yok diyip geçiştirdiği durumlarda daha doğrusu işini düzgün yapmadığı durumlarda TurkNet tarafından tekrar bir arıza kaydı açılıyor mu? Açılıyorsa müşteri bilgilendiriliyor mu?

Kendi yaşadığım olayda; TurkNet tarafından 15inde arıza kaydı açıldı. 15inde TT bizlik sıkıntı yok dedi ve işin içinden çıktı, ben böyle anladım. Devamındaki süreçte TurkNet çözüm için ne yapıyor?

TT genelde otomatik mesaj ile dönüş yapıyor. Burada müşteri genelde onun alt yapısı üzerinden hizmet alan şirketler oluyor. Eğer Telekom mail üzerinden de TurkNet e aynı cevabı verirse TurkNet sorun çözülene kadar arıza kaydı açıyor diye biliyorum

1 Beğeni