Türknet hizmet kalitesindeki ciddi düşüş

Nedeni ne olabilir arkadaşlar 1.5 senedir harika olan hizmet ne olduda ciddi bir düşüşe başladı

Hangi konuda sorun yaşıyorsun

hız konusu 50 mb pakete 17-13-22 geliyor yukarısı gelmıyor destek ekıpleride batırdı hepten

Merhaba, bu sorunun arkasında durun. Hizmetinizi tekrar stabil hale gelene kadar destek kaydı açarak yardım talebinde bulunabilirsiniz. Bu sizin en doğal hakkınız.

1 Beğeni

Ben daha abone olamadım abone olurken bile bin bir türlü sorun yaşıyorum. :smiley:

sorunun arkasında dursam ne olacak kkı 2.5 aydır duruyorum bahaneler değişmiyor iç tesisat yalanına daha kanmıyorum dıye artık cevap da vermıyorlar ıc tesısatta sorun var dediler kendnı adamları 3 defa gelıp sorun olmadığını söyleyince daha cevap yok çünkü bahaneleri yoğunluk :smiley:

Her İSS’te yaşandığı gibi bazı zamanlarda bu sorunları TurkNet’te de yaşıyor olabilirsiniz. Ama bu sorunlar devamlı olarak sürecek diye birşey yok. Yoğunluk durumu bir bahane olarak söylenmez size çünkü bağlı olduğunuz santralde ve bölgede internet yoğun olarak kullanılıyorsa ve bu cihazlar yoğunluğu kaldıramıyorsa satürasyon sorunlarına neden olabilir. Bu TurkNet kaynaklı diyemeyiz. Yerel operatör tarafı cihazların kapasitesini arttırmalı… Bu arada bu ve buna benzer sorunları sadece siz değil bölgenizde internet erişimi alan diğer farklı İSS kullanıcıları da yaşıyordur.

Dediğim gibi eğer sorununuz elzem haline gelirse tekrar kayıt açın ve hizmetinizle baştan ilgilenilmesini, kontrol edilmesini isteyin.

1 Beğeni

kral eğer altyapı şirketinin sorunuysa o zmn o firmayı şikayet edeceksin bu kadar basıt bu ulkenın kurumu hukumetı yokmu gıt sıkayet et gelıstırmıyor ben de musterıme adam akkıllı hızmet veremıyorum dıye oyle turknetde altyapı sağlayıcısı yuzunden deyıp işin ıcınden cıkamaz

İşte burada devreye biz vatandaşlar giriyoruz… firmalar arasında ki sözleşmeler, protokolleri biz bilmiyoruz… umurumuzda da değil. Çünkü biz son kullanıcıyız. Bu ülkede bu konuları şikayet edebileceğimiz bir kurum var. Btk. Btk üzerinden ulusal altyapı sağlayıcısı olan Telekom a şikayet oluşturabilirsiniz. Fakat burada bir yönetmelik veya yasa açığı söz konusu. Altyapı sağlayıcısı firma şikayet kaydına bizim abonemiz olmadığınız için talebinizi hizmet aldığınız firmaya iletin diyor. İşte bu noktada İşler karmaşık hale geliyor. Ben dolaylı olarak Telekom hizmetini alıyorum ve haliyle Telekom un da müşterisi oluyorum. Bu eksiklik veya artık ne derseniz abonenin çaresiz kalmasına neden oluyor. Sizin bu durumda yapmanız gereken tek şey @EFG nin de dediği gibi hakkınızı alana kadar peşini bırakmayın. TurkNet size hizmet vereceğini aranızda yaptığınız sözleşme ile beyan etti diyebiliriz. Aynı şekilde Türk Telekom ile TurkNet arasında da sözleşme var TurkNet de onlardan sizin sorunuzu çözmeleri için talepte bulunacak. Biraz karmaşık oldu ama umarım anlaşılmıştır. :hugs:

dostum, bu ülkede işler öyle olmuyor. sebebi ise şu. telekominikasyon la ilgili şikayetleri btk alıyor. yani ulaştırma bakanlığına bağlı denetleme ve düzenleme kurumu. peki ülkede ki telekom tekeli kim? türk telekom.
peki denetlemekle görevli kurumun başındaki kişi ile türk telekomun başındaki kişi aynı olunca kimi kime şikayet edeceksin. ahmeti ahmete mi şikayet edeceksin.
BTK dan sorumlu ulaştırma bakan yardımcısı aynı zamanda türk telekomun başındaki adam olunca memleketin hali böyle oluyor.
ben şahsen bu ülkeden pek bir şey beklemiyorum. çok çok büyük bir sorumluluk ve vicdani yapılanma olursa ancak bu ülkede işler rayına oturur. yoksa gelen ağam giden paşam a devam. vatandaşta çaresizce çabalar durur.
tabi bu demek istediklerim sadece telekom sektöründe değil, neredeyse her yerde karşımıza çıkıyor.

geçenlerde bir yazı okumuştum. bu telekomla alakalı. okursanız şu şartlarda nefes aldığımıza şükredeceğiz dersiniz. :joy: