Türknet hergün aynı saatte hızım düşüyor

TurkNet kullanıyorum 75mpbslik paketi sabahları internetim mükemmel hızım hiç düşmüyor hep aynı pingim hep sabit 6 gözüküyor ama saat 8 den sonra internet hızım rezalet oluyor özellikle dikkat ettim başka saatte değil 8de düşüyor hergün saat 8 de inanılmaz düşüyor 6 olan pingim 110 oluyor 800 ü bile gördüm artık bilerek yaptıklarını düşünmeye başladım hergün farklı saatte düşse yine neyse yoğunluktan oluyor derdim ama hergün saat 8 de düşüyor 75 mbps olan hızım 3 4 mbpslerde geziyor bazen 0,5 0,6 ya falan düştüğü oluyor daha öncede yazdım TurkNet 'e o zaman anlık düşme olmuş dediler 8 de ama şuan düzelttik dediler ertesi gün 8 de tekrar hızım düştü ertesi gün tekrar düştü artık gına geldi tekrar yazdım ama düzelteceklerini sanmıyorum nasıl düzelteceğim bu sorunu not: modemde sıkıntı yok başka bi vdsl modemde denedim ondada saat 8den sonra aynı sonuçları aldım hemen hemen

Milyonlarca defa TurkNet hız kısıtlıyor dedim ama hala kısıtlamıyoruz diyorlar.

bıçakla kesik gibi oluyor ping sorunu saat 19 dan 24 e kadar kesintisiz ve tam saat 24 olur olmaz bitiyor ping

1 Beğeni

Zaten internet kalitesinin saat başında düşüp saat başında eski haline gelmesi her şeyi açıklıyor…

Merhaba, ben Efe A. İnternet bağlantılarınızı gün bazında kontrol ettim ve fiziksel kopmanızın olmadığını görüyorum. (IP alma durumu : Kullanıcı 12 saat 32 dakika ONLINE) Bulunduğunuz paketteki (79868 kbps) hızı alıyorsunuz. Bakır altyapı sebebi ile %20 lik hız kayıpları normal karşılanmaktadır. İnternete kablosuz cihazdan bağlanıyorsanız sinyal mesafesinden dolayı kablolu cihazla aynı performansı alamazsınız. Bu hızı alamadığınızı düşünüyorsanız, TurkNet in internet sitesinden (İnternet Hız Testi Ölçme & Speed Test — TurkNet) 3 er kez 10dakika aralıklarla arka planda çalışan uygulamaları kapatarak Tam ekran “kablolu” internet hız testi yapmanızı rica ediyorum. Akşam 19:00-23:00 saatleri arası Türkiye geneli veri akışı fazla olduğundan yoğunluktan dolayı %50 hız kaybı kabul edilebilirdir. Test sonucunuzu tam ekran görüntüsü alarak bana ilettiğinizde, detaylı kontrollerimi sağlayacağımdan emin olabilirsiniz. İyi günler dilerim. .
böyle bi cevap geldi saat 19 dan 23 e kadar yüzde 50lik kayıp olduğunu kabul ediyolarmış ama yüzde 50lik kayıp olsa bile benim hızım 75 mbpsden 3 4 mbpslere düşmez çözüm üretmiyolar sadece cevaplarıyla tekrar test yapın diye geçiştiriyolar

Sorun tamamen çözülene kadar herkesi bu %50 lik kaybın içinde tutmaya çalışıyorlar ve buna göre veri trafiğini yönlendiriyorlar. Bu yüzden bazı aboneler bu değerlerin biraz üzerinde kayıp yaşayabilirler.

1 Beğeni

%50 hız kaybının biraz yukarısında hız kaybı olunca 75mbps hız 0,50 yemi düşüyor hız düşüşü olur ama bu kadar olmaz madem öyle abonelik almadan önce bu uyarıyı yapıcaklar

Haklısınız. Ancak sorun yoğunluk kaynaklı ve en kısa sürede düzeltilmek için çabalanıyor. Benim size tavsiyem biraz daha sabırlı olmanız. Bu sorun en kısa süre içinde halledilecektir.

Peki madem %50 nin normla kabul edildiği söyleniyor ya öncelikle btk kararlarına aykırı taaahhüt olsa iptal sebebi olması yeterlidir çünkü kusurlu hizmet verilme sebebi olarak teşkil etmektedir.

Bunların dışında Türk Telekom 100 mbps kullanan arkadaşlarımla aynı sunuculara hız testi yaptık arkadaşta hiç kayıp olmazken bende %70 lerde hız kaybı vardı üstelik FTTB yani fiber sistemine dahil olduğum bir alt yapıda bunu görüyorum. Bunun için böyle cümleler sarfetmektense Turknetin derhal kapasite artışına gitmesi gerektiği gerçeğini kabul etmek lazım. Ucuz etin yahnisi dememek için.(Gerçi Hepsi de şuanki haliyle yine çok pahalı ama diğerlerine göre yine ucuz kaldığı için böyle belirttim)

Zaten biz de bunu diyoruz. Kapasite arttırımı çalışmalarının yapıldığını söylüyoruz.

1 Beğeni

2 haftadır kapasite artışına gidiliyor denilmektedir ama hala sonuç yok hala sıkıntılar pingler havada hızlar yerde sürünmektedir. Tarih verilirse daha sağlıklı olur. 2 hafta sonra 1 ay sonra gibi.

1 Beğeni