Türknet hata ne demek


bu ne demek oluyor bu mesajın ardından TurkNet benimle iletişime geçmedi bir gündür bekliyorum yardımcı olur musunuz

Merhaba, arıza sürecini takip edelim ve Sistem mesajında arızanızın iç hattan kaynaklandığını tespit etmişler. Yapılması gerekenler:

  • Ek, dsl prizi ve splitter kullanma/yenile (YAK1)
  • Ankastre bağlantılarını ve kablonu kontrol ettir, duruma göre yenile. (YAK1)

hocam cumartesi günü telekom gelip kesinti yapıp bakım gerçekleştirdi ardından telekom internet sağlamaya başlamasına rağmen türknetten 4 gündür internet alamıyorum kendilerine anlatmama rağmen geri dönüş sağlamadılar durup dururken daire içinden kaynaklanan bi problem olamaz telekom gelip interneti kestikten sonra başladı sıkıntı

O zaman, sorununuz büyük ihtimal dış hat kaynaklı. Nerede yaptılar, bakım dediğiniz işlemi? Saha dolabında mı?

hocam bina içindeki kutuya gelip cmt günü gelip işlem yaptılar. ardından kesinti giderildi türk telekom kullanlar internete erişim sağlarken benim internetim bozuldu türknetten arayan müşteri temsilcesine durumu anlatmama rağmen bana tek önerdiği şey pppoe ayarlarımı tekrar yapıp reset atmak oldu.

Yeni gelen kullanıcı veya port değişimi esnasında Telekom ekipleri yapılan işlem de bağlı olduğunuz portu devre dışı, hasarlı bir şekil de bırakmış olabilirler. Temsilciye " Cumartesi gelen Telekom ekipleri, ankastremiz de yapılan işlemler sonucunda bağlantımızı, hizmetimizi devre dışı bırakmıştır. Gerekilenin yapılmasını arz ederim." diye belirtin. “Teknik Bilgiler” kısmını paylaşır mısınız?

1 Beğeni

ase

2 gündür aramalarını bekliyorum nerden yazarsam yazayım asla aramıyolar, eğer ararlarsa dediklerinizi ileteceğim

1.ss
turknetin çevrimiçi gözükmesi gerekiyor değil mi ?

Evet, zaten yukarı da offline, kapalı ve hiç bir değer gözükmüyor. Ankastre bağlantısın da sorun var muhtemelen Elektrikçi ile bir kontrol ettirin.

ss2
böyle gözüküyor elektrikçi çağırmadan önce türkneti beklemeli miyim ?

ss3
aynı şekilde bu da teyit aşamasında diyor ama türk telekom oime not düşmüş giderildi diye
anlamadım cidden

Sorununuz devam ediyor mu?

türk telekom gelip modem değişti ardından aynı sorunla karşılaştık fakat türk telekom ekipleri bi şekilde sinyal sorununu uzaktan çözdü.

1 Beğeni

Sorunun çözümüne sevindim iyi günlerde kullanın hizmetinizi :pray::+1: