Merhabalar, bunu yerel sağlayıcı müşteri temsilcisiyle görüşerek öğrenebilirsiniz. Faturanızla alakalı bir problem olup olmadığını ancak o zaman netleştirebilirsiniz
Tarafımıza ilettiğiniz konu hakkında yapılan kontrollerde 10.07.2022 tarihinde 16 Mbps’ye Kadar Limitsiz Hiper_İlk Ay Bizden Devam Kampanyası 2 İkna bitiği gözükmektedir. Aboneliğinize ait 2022/06 Dönemine ait henüz faturalandırma yapılmadığından kontroller sağlanamamaktadır. 10.07.2022 tarihinde önce kampanya katılımı sağlanması durumunda ücret düzeltilmesi sağlanmaktadır. Kampanya katılımı yapılmaması durumunda çıkacak faturadır.
Bu şekilde dönüş yaptı TT.
Ve artık TT uygulamasına giriş yapamıyorum bir şey göremiyorum. TurkNet e geçince beni silmişler sanırım her zamanki gibi ev interneti kısmından uygulamaya girmek istedim faturayı tekrar kontrol etmek için aboneliğiniz bulunmamaktadır diyor, giremiyorum.
Merhaba, @frknerdogan TurkNet 240 tl kadar cayma bedeli karşılıyor. Faturayı siz ödüyorsunuz ve faturanın açık halini TurkNet online işlemlere yüklüyorsunuz faturanızdan 6 ay indirim uygulanıyor.
Turk telekomu arayarak fatura bilgisi alabilirsiniz ve açık faturayı maile atmalarını isteye bilirisiniz
Telekomda önceki ayı ödüyorsun.
TurkNet e geçiş değilde yeni hat için başvuru yapsaydın. Böylece taaahüd bitmeden açılsa da cayma bedeli çıkmaz. Taahhüd biter bitmez de iptal edersin diye düşünüyorum. Tabi kampanya falan varsa geçişte bilemiyorum. Nasıl mantıklı olur.