Türknet Destek Talebi

Kolay gelsin türknetten hizmet alalı daha 9 gün oldu doğru düzgün hizmeti kullanamadık bile hemen fatura çıkarmışlar yani doğru düzgün en fazla 4 veya 5 gün kullandık şimdi 2 gündür yine internet yok destek bölümüne yazıyorum bana devam eden talebin var diyor taleplere bakıyorum en son 23 eylülde açmışım yani anlayacağınız neredeyse aldığımıza pişman olma derecesindeyiz şimdi bir daha bakabilir misiniz neden los ışığı kırmızı yanıyor bizim binada?

Selamlar @Zaza44, ön ödemeli olarak hizmet veriyoruz. Kullanacağınız ayın tutarı, ayın başında tahsil ediliyor. Arıza nedeniyle bağlantı sorunları yaşadığınız için fatura destek kaydı oluşturmanız halinde kullanılamayan tutar bir sonraki faturaya indirim olarak yansıtılır. Farklı kanallardan da şikayetinizi ilettiğinizi görüyorum. Öncelikle sürecin sağlıklı yönetilebilmesi adına tek bir kanal üzerinden bildirimde bulunmanızı rica edeceğim. Ekip arkadaşlarımın gereken aksiyonu aldığını görüyorum. Bölgenizde yerel sağlayıcı kaynaklı bir sorun yaşanıyor. Yerel sağlayıcı kaynaklı arızalara müdahale yetkisi bulunmuyor. Ekipler sorunun yarın giderileceği bilgisini iletti.