Merhaba kolay gelsin ben milenicom 16 mbtlik adsl paketi kullaniyordum hattimi sorgulayinca 82 mbtlik paketi alabilecegim soylendi yillardir düşük hiz mağduru olduğum icin hemen sizinle iletisime gecip gecis islemlerini yaptık dün hattim aktif edildi bana adsl olarak hizmet verilmeye baslandi sizi aradim bana 24 saat icinde hiziniz articaktir falan dedi arkadas sonra santrale uzaksiniz dedi konuyu kapatti arkadas ama santral evimin karsinda diger firmalardan kontrol ettigimde santral evime 78 metre gözüküyor ve evimin tam karsisinda donanimhaberden falan şikayet konusu acinca bir arkadas aradi
Ama modemime adsl baglanti geliyor vdsl bağlantı yapip adsl baglantiyi devredışı bırakınca net gidiyor yani beni vdsl portuna gecirmiyorlar evime uzak falan degil santral boş portta var gözüküyor
Merhaba, farklı siteler de port durumu nedir?
Evet, ADSL kullanıyorsunuz. Port geçiş süreçleri bölgenizde ki ekiplerin yoğunluğuna göre, Portunuzun, fiziksel olarak ADSL/VDSL desteklemesi süreçin hızlı geçmesini sağlayabiliyor.
Nadiren de olsa sistemsel bir hata olabiliyor port türlerinde.
@TworA’ nın dediği gibi sistemsel hata olabilmektedir, şu anlık temsilci tarafından yapılacak dönüşü bekleyiniz. Onay verilir ise ortalama 5 iş günü içerisinde VAE VDSL hizmeti sağlanacaktır.
Bana kalırsa iptal edip yeniden VDSL hizmet başlat ADSL port üzerinden geçiş yaptığın için hızın yine aynı kalır VDSL de yeni port açılması gerekir veya mevcut adsl portun VDSL ile değişiklik yapılması lazım
Merhaba,
Hattınızı incelediğimde ADSL’de bile tam olarak 16 mbps alamadığı için hat VDSL geçiş Türk Telekom tarafından mesafe’den dolayı iptal ediliyor. Hat zayıflamanız çok fazla. Türk Telekom tarafından sunulan servis verilebilirlik tam olarak doğru değil.