TurkNet ADSL'den VDSL'e geçiş

Merhaba kolay gelsin ben milenicom 16 mbtlik adsl paketi kullaniyordum hattimi sorgulayinca 82 mbtlik paketi alabilecegim soylendi yillardir düşük hiz mağduru olduğum icin hemen sizinle iletisime gecip gecis islemlerini yaptık dün hattim aktif edildi bana adsl olarak hizmet verilmeye baslandi sizi aradim bana 24 saat icinde hiziniz articaktir falan dedi arkadas sonra santrale uzaksiniz dedi konuyu kapatti arkadas ama santral evimin karsinda diger firmalardan kontrol ettigimde santral evime 78 metre gözüküyor ve evimin tam karsisinda donanimhaberden falan şikayet konusu acinca bir arkadas aradi


Boyle dedi bakalim 3 gun oldu bekliyorum 3 iş günü tamamlaninca ne diyecekler merak ediyorum

Bu da adresimi sorgulayınca karsima cikan şeyler

Ama modemime adsl baglanti geliyor vdsl bağlantı yapip adsl baglantiyi devredışı bırakınca net gidiyor yani beni vdsl portuna gecirmiyorlar evime uzak falan degil santral boş portta var gözüküyor

Merhaba, farklı siteler de port durumu nedir?
Evet, ADSL kullanıyorsunuz. Port geçiş süreçleri bölgenizde ki ekiplerin yoğunluğuna göre, Portunuzun, fiziksel olarak ADSL/VDSL desteklemesi süreçin hızlı geçmesini sağlayabiliyor.
Nadiren de olsa sistemsel bir hata olabiliyor port türlerinde.

Yanıtı bekliyelim…

2 Beğeni



Baktığım her sitede port var gözüküyor santrale uzaksiniz demisti TurkNet ama sizinde gördüğünüz gibi gayet yakinim

1 Beğeni

@TworA’ nın dediği gibi sistemsel hata olabilmektedir, şu anlık temsilci tarafından yapılacak dönüşü bekleyiniz. Onay verilir ise ortalama 5 iş günü içerisinde VAE VDSL hizmeti sağlanacaktır.

2 Beğeni

Bana kalırsa iptal edip yeniden VDSL hizmet başlat ADSL port üzerinden geçiş yaptığın için hızın yine aynı kalır VDSL de yeni port açılması gerekir veya mevcut adsl portun VDSL ile değişiklik yapılması lazım

1 Beğeni

İptal edip yeniden abonelik süreci daha uzun sürecektir. Şu anki açık destek kaydı üzerinden VDSL Port geçişi için çalışma yapılacaktır.

1 Beğeni

İnşallah hızlıca çözüme kavuşur TTNet TurkNet ile anlaşamıyor TTNet TurkNet müşterilerine bakmıyor değişmesi lazım bu anlayışın

1 Beğeni


Bugün musteri hizmetleri böyle dedim bakalım sıkıntım cozulucek mi

2 Beğeni

İnternetin giderse. Adsl hizmetin devre dışı bırakılmış demektir. Vdsl olarak kurulum yapacaksın :+1:

2 Beğeni

Yeni bir etiket atılmayacak galiba direk aynı kablo üzerinden internet verilecek.

1 Beğeni

Galiba anlicaz vallahi bende bilmiyorum

1 Beğeni

Adsl den Vdsl geçiş işlemi aynı hat üzerinden oluyor sadece ucu dolaba aktarılıyor. Ankastreye filan değişim yapmıyorlar . İyi akşamlar dilerim

İlk iş günü doldu bir gelişme yok bakalim kac güne hallolucak

Merhaba,
Hattınızı incelediğimde ADSL’de bile tam olarak 16 mbps alamadığı için hat VDSL geçiş Türk Telekom tarafından mesafe’den dolayı iptal ediliyor. Hat zayıflamanız çok fazla. Türk Telekom tarafından sunulan servis verilebilirlik tam olarak doğru değil.

1 Beğeni


E ama arkadaş böyle demisti simdi vdsl gecemiyor muyum yani

Bir insan evladi yok mu sıkıntı mı çözecek kablo ise kablo cektirtelim port gecisse gecis yaptiralim ama yeter artık sıkıntım çözülsün

Bunu nereden sorguluyorsunuz ?

1 Beğeni

İnternet Altyapı Sorgulama - GÖKNET İLETİŞİM A.Ş. :slight_smile: @atagul98