Turknet 1 aydan fazla süredir tarafımı mağdur ediyor

11.12.2021 tarihinde TurkNet online işlemler üzerinden internet arızamla ilgili destek kaydı açtım. Arıza kaydının açıldığı günden bugüne kadar 2 defa TurkNet saha ekipleri evime geldi ve iç tesisat kontrolü yaptı fakat sorunun müşteri kaynaklı olmadığını tespit etti. 2 defa network birimine hız testi sonuçlarım gönderildi ve yine müşteri kaynaklı bir sorun bulunmadı. 10’dan fazla TT arıza kaydı açıldı fakat sorunum hiçbir surette çözülmedi. Sorunumun çözümü adına sosyal medya, online işlemler üzerinden sürekli mağduriyetimi dile getirmeme rağmen çözüm sağlanmıyor. Sorunun çözüme kavuşturulması için ne yapmam gerekiyor?

Aktif destek kaydı numaranız var ise yazabilir misiniz ? Durumunuzu arka plan da yetkili ekibe bildereceğim.

@MehdiUygun 48782325 numaralı arıza kaydım 33 gündür açık.

Tamamdır ben durumunuzu arka planda yetkili kişiye bildirdim… En kısa sürede size dönüş sağlayacakdır.