Türk Telekomla ilgili İnternet Kesintisi


Herkese Merhaba,

06.09.2022 tarihinde internetimiz kesildi TurkNet sorunun Türk Telekomla alakalı olduğunu söylüyor o tarihten bu yana sürekli bir gün ertelenerek sorunun çözüleceği bildiriliyor fakat internetimiz hala yok. Sorun dağıtım kutusu arızasıymış. İnternetimizin ne zaman geleceğine dair en azından net bir bilgi edinmek istiyorum.

Destek kaydı no: 55874651

Öncelikle geçmiş olsun. Genel arızalara türk telekom müdahale ettiği için TurkNet olarak telekomdan gelen bilgi size yansır umarım yakın zamanda çözülür

1 Beğeni

Umarım en kısa zamanda çözülür. Böyle bir zamanda internetsiz kalmak zor bi durum

Merhabalar, büyük ihtimalle alt yapı çalışması veya geliştirilmesi nedeniyle internetinizde kesinti olmuş gibi görünüyor.

Fiber alt yapılarda fiber kabloların kırılması sonucu ve kazılar sonucu kabloların kırılması sonucu internette kopmalar yaşanabiliyor.

Kesinti konusunda dilerseniz TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden destek kaydı açmanızı önerebilirim ve çalışmaları TurkNet Şeffaflık Raporu üzerinden takip etmenizi de önerebilirim.

Destek kaydı hali hazırda mevcut fakat bir çözüm yok daha ne kadar uzayacak acaba merak ediyorum

Bölgesel olarak arıza olabilir yani sizin gibi komşularınızın da interneti olmayabilir. Süre hakkında hiçbir fikrim yok fakat TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinde arıza hakkında tahmini bir süre veriliyor dilerseniz bir kontrol edin derim.

Selamlar @taha1, foruma hoş geldiniz :raised_hand: 12/09/2022 17:14 tarihinde genel arızanın tamamlanması bekleniyor. Bu süreyi aşarsa bilgi vermenizi rica ediyorum :handshake:

Hoşbuldum. Süre yine aştı malesef hala internet yok.

1 Beğeni

Kaydınızı ilgili birime aktardım :handshake:

Teşekkür ederim. Umarım en kısa süre içerisinde çözülür.

Alperen bey Türk Telekom ekipleri gelip çalışma yaptı. Ekip sorunun binada ki kabloların kopmasından meydana geldiğini elektrikçi çağırıp kendimizin yaptırması gerektiğini söylediler bu iş içinden çıkılamaz bir hale geldi çözüm önerilerinizi bekliyorum.

Selamlar @taha1, gün içerisinde kaydınız üzerinden bildirimde bulunduğunuzu görüyorum. Yerel sağlayıcı saha ekiplerinden bilgi alınıp gereken adımlar atılır :raised_hand:

Alperen bey Merhaba, Destek kaydı üzerinden de dönüş yaptım, telekom ekipleri sorunun bölgesel olmadığını bizim fiber optik kablolarımızdan kaynaklandığını belirtti biz kablo problemini elektrikçi çağırıp çözdük fakat elektrikçiler fiber kablo gpon bağlantısını yapamıyorlamış. İnternet servis sağlayıcınızın kurulum yapması gerektiğini söyledi. Ben ekip talebinde bulunmak istiyorum ne yapabilirim?

Selamlar @taha1, 55881953 numaralı kaydınız üzerinden durum bildirildi. En kısa sürede gereken işlem sağlanacak :raised_hand:

Durum şuan bu şekilde kablo hazır bekliyor.

Sorun çözülmüştür süreçte destek olan herkese teşekkürler👍🏼

1 Beğeni

Sorunun çözülmesine çok sevindim. Keyifli kullanımlar :partying_face:

2 Beğeni