Türk Telekom'dan bakım talebinde bulunabilir miyim?

Merhaba. Zamanla hat kalitem ve hat zayıflamam yükseldi. Bu sorunu halledebilmek için bakım talebinde bulunabilir miyim? Saha dolabımda onarımlar yapabilirler mi? Hattım 8 dB’de 9600 Kbps falan görüyor genelde. Bunu eskisi gibi 12000 Kbps cıvarlarına çıkarabilir miyim? Veya bana daha iyi port vererek hızımı yükselttirebilir miyim? Port değişimi, hızı etkiler mi?

Bulunamazsın. Yaptıramazsın. Islah talebi istersin tabi destek talebi açarsa TurkNet personeli. Bu olduğu zaman da yapılana kadar internet olmaz. İş bitiminde de belki iyi olur belkide değişmez. Bunları düşün

1 Beğeni

Erdem TurkNet abonesi değil, Telekom abonesi.

1 Beğeni

Ben TurkNet’te genel olarak bir problem olduğunu düşünüyorum ya Server bazlı ya IP bazlı çünkü hat oynuyor sürekli ben de.

1 Beğeni

Neden bu kadar zor ki bu bakım olayı? Personaller mi acemi?

1 Beğeni

O zaman aktif TurkNet müşterisi kısmının düzeltilmesi lazım.
Bende TurkNet li sandım

1 Beğeni

Aslında 2018’in Haziran ayından beri TurkNet’liydim taa ki şu olay başıma gelene kadar; Çok üzgünüm ama mecburen aranızdan ayrılıyoruz... :(

Konuyu dikkatlice okumanız rica olunur…

Okudunuz mu arkadaşlar? :frowning:

1 Beğeni

Biliyoruz konuyu nasıl unutabiliriz ki :person_shrugging: ama şu an TurkNet li değilsin :hugs:

1 Beğeni