Merhabalar, telefon bile edip bilgi alamıyoruz. Halbuki böyle kritik bir durumda buradan yazılar ile değil, telefonla aranıp yüz yüze birileriyle bilgi alabilmemiz, aklımıza takılan soruları sorabilmemiz gerekir. Üzgünüm Türk.Net, Her ne akdar sizi kullanmak istesem de maalesef yeterince ilgili davranmıyorsunuz. Fiyatlarınız uygun evet ama hizmeti alamadıktan sonra fiyat uygun olsa ne yarar?
Şu kritik günlerde internet önemliyken maalesef gereken desteği veremiyorsunuz. Ayın 30unda geldiniz, gelen beyefendi nazikti sağolsun uğraştı etti ama TT’den sinyal yok dedi. Biliyorum Türk Telekom Türk.Netin destek kayıtlarını ikinci plana atıyor, hatta bazen yalan söyleyip geçiştiriyor (bakınız yukarısı, gelen kişi kontrolleri yaptı iç hatlarda sıkıntı yok TT sinyal vermiyor) AMA Türk Telekom ile uğraşması gereken kişi ben değilim, sizsiniz. Ben adam peşinde, destek peşinde koşmamalıyım. Türk Telekom’dan hat kiralıyorsanız o da size destek vermek zorunda. Bu desteği vermiyor ve kullanıcılarınızı mağdur ediyorsa siz de kullanıcılarınızın arkasında durup sorunu çözmeleri için baskı yapmanız gerekiyor ama maalesef uğraşmıyorsunuz.
30’unda bağlantı için geldiniz, ben İnternetimin ayın 4’ünde kesileceğini defalarca söyledim. Ayın 2sine kadar sorunun çözüleceğini söylediniz ama gördüğünüz gibi çözülmedi. Ben de eski internet paketimden 1 aylık daha satın almak zorunda kaldım ve şu an sizi bağlatırsam iki internet paketi fiyatı ödeyemem.
O yüzden şöyle bir şey yapabiliriz. Bu sorunu çözene kadar benden para almayın. Ama sorunu çözseniz biel hizmetimi başlatmayın, önümüzdeki ay internetimi başlatın? Bu konuda neler yapabiliriz? Eğer böyle bir kolaylık sağlayamayacaksanız. Yani internetimi bağlatsanız bile hizmet başlatımını erteleyemiyor, yani önümüzdeki aya kadar erteleyip para alamıyor iseniz ben direk sizi iptal edip önümüzdeki ay TürkTelekom veya SuperOnline a geçeceğim.
Biliyorum onların da istediği bunlar, müşteriler onlara geçsin diye zaten arıza kayıtlarına gitmiyorlar ama siz de müşterilerinizi elinizde tutamıyorsunuz kusura bakmayın. Onlar bana pahalı da olsa daha iyi hizmet verecekse onlara geçeceğim. Ucuz olup HİÇ hizmet alamamaktan iyidir.
Özet geçmek gerekirse, hizmetimi iptal etmek istiyorum. Ya da beni arayıp ortal yol bulmaya ikna edin yoksa başka sağlayıcıya geçeceğim.