Türk Telekom'a yeterince baskı yapamıyorsunuz. Sizin işlerinizi umursamıyorlar

Merhabalar, telefon bile edip bilgi alamıyoruz. Halbuki böyle kritik bir durumda buradan yazılar ile değil, telefonla aranıp yüz yüze birileriyle bilgi alabilmemiz, aklımıza takılan soruları sorabilmemiz gerekir. Üzgünüm Türk.Net, Her ne akdar sizi kullanmak istesem de maalesef yeterince ilgili davranmıyorsunuz. Fiyatlarınız uygun evet ama hizmeti alamadıktan sonra fiyat uygun olsa ne yarar?

Şu kritik günlerde internet önemliyken maalesef gereken desteği veremiyorsunuz. Ayın 30unda geldiniz, gelen beyefendi nazikti sağolsun uğraştı etti ama TT’den sinyal yok dedi. Biliyorum Türk Telekom Türk.Netin destek kayıtlarını ikinci plana atıyor, hatta bazen yalan söyleyip geçiştiriyor (bakınız yukarısı, gelen kişi kontrolleri yaptı iç hatlarda sıkıntı yok TT sinyal vermiyor) AMA Türk Telekom ile uğraşması gereken kişi ben değilim, sizsiniz. Ben adam peşinde, destek peşinde koşmamalıyım. Türk Telekom’dan hat kiralıyorsanız o da size destek vermek zorunda. Bu desteği vermiyor ve kullanıcılarınızı mağdur ediyorsa siz de kullanıcılarınızın arkasında durup sorunu çözmeleri için baskı yapmanız gerekiyor ama maalesef uğraşmıyorsunuz.

30’unda bağlantı için geldiniz, ben İnternetimin ayın 4’ünde kesileceğini defalarca söyledim. Ayın 2sine kadar sorunun çözüleceğini söylediniz ama gördüğünüz gibi çözülmedi. Ben de eski internet paketimden 1 aylık daha satın almak zorunda kaldım ve şu an sizi bağlatırsam iki internet paketi fiyatı ödeyemem.

O yüzden şöyle bir şey yapabiliriz. Bu sorunu çözene kadar benden para almayın. Ama sorunu çözseniz biel hizmetimi başlatmayın, önümüzdeki ay internetimi başlatın? Bu konuda neler yapabiliriz? Eğer böyle bir kolaylık sağlayamayacaksanız. Yani internetimi bağlatsanız bile hizmet başlatımını erteleyemiyor, yani önümüzdeki aya kadar erteleyip para alamıyor iseniz ben direk sizi iptal edip önümüzdeki ay TürkTelekom veya SuperOnline a geçeceğim.

Biliyorum onların da istediği bunlar, müşteriler onlara geçsin diye zaten arıza kayıtlarına gitmiyorlar ama siz de müşterilerinizi elinizde tutamıyorsunuz kusura bakmayın. Onlar bana pahalı da olsa daha iyi hizmet verecekse onlara geçeceğim. Ucuz olup HİÇ hizmet alamamaktan iyidir.

Özet geçmek gerekirse, hizmetimi iptal etmek istiyorum. Ya da beni arayıp ortal yol bulmaya ikna edin yoksa başka sağlayıcıya geçeceğim.

3 Beğeni

TurkNet’e geçtikten sonra şunu çok iyi fark ettim. Satın alma sonrası hizmet gerçekten çok başka bir şey ve güven verici bir şey. bu yüzden apple cihazlar yok satıyor. S****online müşteri hizmetlerini aradım paketler hakkında bilgi almak için, çevirdim numarayı, “herhalde şimdi bi 5 dk telesekreterle uğraşırız” dedim içimden ama çok şaşırdım. çat diye müşteri hizmetleri yetkilisi açtı. nasıl olur ya dedim 3e bas 5e bas 1e bas sizde yok mu dedim. Biz o şekilde zaman kaybına yol açmıyoruz direkt cevap veriyoruz çözüm odaklıyız dedi. Altyapımı kontrol edip size geçmek istiyorum dedim. (akşam saat 10) Ertesi gün sabah 11 de ekip geldi evime. Hıza bakar mısınız? 2 ay TurkNet 'e maruz kalmış biri olarak gözlerim doldu resmen. Bir takım sorunlarım var şu anlık göğüs geriyorum ama dolma noktasına gelmek üzereyim. Taşma noktasına geldiğimde anında diğer firmaya geçeceğim. hatta telefondaki arkadaş kısa kodunu paylaştı müşteri hizmetlerini arayıp vakit kaybetmeyin direkt bu numarayı çevirin bana bağlanın ben sizin temsilciniz olarak her şeyinizi yaparım dedi. örnek alınması gerek. 30-40 TL için bu dert çekilmez. Gerekirse ben 40 TL 'yi bu ilgi ve alakaya bahşiş olarak düşünürüm yine veririm.

4 Beğeni