Türk Telekom Sisteminden Gelen Mesaj

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi
Arıza Bildirim Tarihi : 11-01-2021 08:23:46
Görev : ISLAH
Görev Bildirim Zamanı : 11-01-2021 08:56:00
Arıza ID :2021011100081013661
Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı
Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi
İş Emri ID : 2021011100190004622
İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir
Log : HATTIN KONTROLÜ YAPILMIŞTIR - ARIZA TESPİT EDİLMEMİŞTİR
İşlem Sonuç Kodu : TT / MÜŞTERİ KAYNAKLI ARIZA YOK
İşlem Sonuç Grubu : TT / Müşteri Kaynaklı Arıza Yok
Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

Kopma sorunlarının esas sebebinin TurkNet olduğunu biliyorduk ve bir kez daha tescil edildi.

Bu mesaj sorunun TurkNet tarafında olduğunu kanıtlamaz. Kopma sorunu iç tesisatınızdan olabilir, modeminizden olabilir. Bu mesaja bakarak sorun TurkNet’de denilemez. DSL kopma yaşıyorsanız zaten ya iç tesisat, ya modem ikisi de sağlamsa TT ile alakalı bir sorun.

İç tesisat yok. :slight_smile: Kablo dıştan geliyor ve daha 2 aylık.

Ayrıca modem de yeni.

Hat değerlerinizi atabilir misiniz?


Bundan önce türk telekomdayken hiçbir kopma yaşamdım. Ayrıca yan bina tt adsl kullanıyor ve onlarda hiç kopma yok. Sorun tamamen TurkNet kaynaklı.

Hat değerleriniz gayet iyi aslında, kopma olmaması lazım. Farklı bir modemde deneme şansınız var mı? Teknoloji şans işi sonuçta modem yeni de olsa bozuk olabilir.

Modem değişimini denedim. Bir fayda olmadı. Kronik olarak saat 17:00, ve 20:30 ve 22:30 civarıda kopma yaşanıyor

Ayrıca saha dolabına uzaklığım 24 metre

Kalabalık bir bölgede oturuyorsanız, saha dolabınızda çok fazla abone varsa akşam saatlerinde kopma yaşamanız normal. TurkNet, kimsenin DSL hattında kopma yaşatmaz. Sizin sorununuz yüksek ihtimalle kablo, saha dolabı TT kaynaklı. Eğer isterseniz yerinde destek ekibi talep edebilirsiniz. Gelen ekip kontrollerini tamamladıktan sonra sizlik bir sorun olmadığını doğrularsa Türk Telekom’a çözüm için tekrardan iletilir. Eğer sizden kaynaklı bir sorun varsa 108 TL ücret ödersiniz.

Şunu anlamakta zorlanıyorsunuz galiba. Daha önce Türk Telekom 35 mbps paketi kullanırken ne bir kere intenet gitti ne de kopma oldu. Modem ve Kablo’da yeni. Ayrıca bu internet bir köy interneti ve toplasan interneti olan 30 hane vardır. Yani benim anlamadığım şey sizin TurkNet’i bu şekilde koşulsuz şartsız savunmanız.

Bakınız 3 defa ttnet aynı cevabı verip kapattı.
4 cüde ne yazık ki gene gelip bakan olmadı otomatik olarak mesajlar atıyor ttnet .
Bende apt kutusuna yasak olmasına rağmen müdahale ettim .
hiçbir şekilde sinyal yoktu neyse ki komşu ttnet olunca onunkini bozmuş olmalıyım ki ertesi gün ttnet ekipleri geldi .
Rica minnet ettim sağolsun dolaba gidip sinyal verdiler kısaca 15 gün internet siz kaldım sırf ttnet TurkNet müşteri si olduğumuz için …
444. Numaradan aradılar ttnet arıza bizden kaynaklı değil dediler .
Ttnet cio suna email attım yine aradılar.
Arıza ekipler tarafından kontrol edilmiş bizden kaynaklı sorun yok dediler…
15 beni mağdur edildim kısaca Ttnet ekipleri Bilgi gitmiyor arıza kaydı varmıyor … .
zaten saha dolabı dolu port yok .
Ttnet beceriksizliği yüzünden personel yetersizliği nedeniyle olanlar TurkNet müşteri sine oluyor

Yani internet hep aynı saatlerde kopuyor. Türk Telekom bunu bilerek mi yapıyor(!) Saçmalamayalım