Turk Telekom Gpon Fiber ustunden gigafiber

Merhaba Turk telekom fiber gpon uzerinden 1000 mbit gigafiber hizmet alinabiliyormu. Yani TurkNet Turk Telekom altyapisi ustunden gigafiber hizmeti veriyormu

Merhaba malesef kullanamazsınız GİGAFİBER tamamen altyapısı ve herşeyiyle TurkNet e özel bir hizmet.

2 Beğeni

Site yonetimi olarak basvuruda bulunduk gigafiber icin web sitesi uzerinden. Site muduru gorusmek istiyor detaylar icin onada geri donus olmuyor. Bahcesehirde 435 konutluk bir siteyiz.

Forum yöneticilerimizden @EFG başvurunuzla ilgili bilgiyi konuyu gördüğünde size geri dönüş sağlıyacaktır.

Sagolun bekliyor olacagim site mudurumuzun kontak bilgilerinide gerekirse paylasabilirim

Basvuruyla gelmiyor biz başvuralı 1 seneyi geçti bizimkiside site

Web sitesinde form koymuslar aciklama yapmislar demek gostermelik

Gigafiber bölgesinde ise değerlendirmeye alınır ama planlama bölgesinde değil ise özel olarak o bölgeye fiber çekim işi planlarının dışına çıkmalara demek.

Planlamaya katilma gibi bir durum soz konusu olmuyormu ki. Bakınca 435 konut bir site ve yonetim olarak konuya sicak bakiliyor.ek olarak bizzat benimde tanidigim site sakinleri superonline dan sikayetci ve hizmet gelirse direk gecis yaoacak durumdalar.

Arz talep meselesi zaten ana konu. Eğer orada iyi bir potansiyel varsa zaten yeni bir planlama yapılır değerlendirilir. İl ve ilçe bazında planlanmış bir bölge ise daha kısa sürede altyapı gelebilir bunu demek istedim sadece.

tek aklım takılan mevcutta superonline fiber var ama gpon değil ve altyapıyı yenilemeyi reddediyorlar. Mevcut yapıdada site sakinlerinde şikayetler söz konusu ve TurkNet in fiyat ve hız avantajını acıklayınca ilgilecen ciddi insan oldu fakat mevcutta bir altyapı var iken TurkNet altyapı getirirmi.Internette arastırırken centilmenlik anlaşması gibi bir durum oldugunu yazanlar olmus firmalar birbirlerinin bölgelerine girmiyorlar etik olarak gibilerden.

1 Beğeni

Valla etik mi bilmiyorum ama aynı apartmanda hem superonline fiber, hem Telekom fiber, hem de kablonet fiber olanları gördüm. Superonline ın altyapısı FTTB, TurkNet oraya Giga FTTH getirecek farklı altyapılar denilebilir. :upside_down_face:
Bu konuda size en net bilgiyi @EFG müsait olduğunda verecektir.

Ya sitede durumlar nasıl olur bilmiyorum ama bizim mahallede bazı kişiler yok ben binama kablo çektirmem yok benim binam üzerinden kablo geçmesin vs vs diye ekiplerin çalışmasını engellemişler bilinçsiz insan çok sonra ülke neden gelişmiyor.

2 Beğeni

bizde site yönetimi noktasında problem yok detayları görüşebilmek için geri dönüş bekliyorlar ve protokol imzalama noktasındada konuya sıcak bakılıyor.Neticede site sakinleri tarafındanda bu tip bir talep söz konusu

1 Beğeni

Teknik olarak bı engel olmasa gerek. Yani TurkNet fiber nasıl Türk Telekom fiber üzerinden olabiliyorsa, belki birgun TurkNet gigafiber de Türk Telekom fiber ile verilebilir.

Sanırım bunun için Türk Telekom yönetim kurulu kararı, belki de değişikliği gerekiyordur.

Planlama dışına çekmek hangi şirket olsa zor olur, santraliydi kablolamasıydı genel ağa bağlantısı derken… Tüm bölgeyi bağlamayacaklarsa potansiyel 1000 kişi için bile şirket için pahalı bir “macera” olur. Malum sadece kablosu yok ekibi lazım, bakımı lazım zart zurt. Umarım zamanla çoğunlukla her yerde görürüz.

1 Beğeni

Ben TurkNet in yerinde olsam, bu talep işini 1 yıl taahhüte bağlarım. Bir bölgede en az 1 yıl gigafiber kullanmayı taahhüt edenlerle sözleşme imzalarim, oralara getiririm yatırımımi. Böyle olunca talep ile mi geliyor, TurkNet hangi potansiyele göre gerçekten yatırım yapıyor net değil. Eminim TurkNet tarafının da işleri kolaylaşır. Bazen sadece şirket olarak değil, ortaklaşa çalışmak gerekiyor.

Taahhüt olursa fiyatta da bir anlaşma yapması lazım TurkNet in sabit fiyatlar belki bir yıl için sorun yaşatmaz ama bana sorarsanız yine de gereksiz bir aksiyon. Gigafiber altyapısı gelen abone zaten bir daha hiç bir yere gitmez :slight_smile:

Aynen gigafiberin fiyat performans olarak mevcutta alternatifi zaten yok

Ben geldiğinde kullanırım taahhüdü için diyorum. Madem oradan buradan talep iletmek tek başına belirleyici değil, o zaman bu sözü bir akide bağlamak için taahhüt alabilir TurkNet.

1 Beğeni