Türk Telekom’dan TurkNet’e geçtik ve Türk Telekom’dan cayma bedeli ödeyerek geçtik. Fakat Türk Telekom’dan cayma bedeli ödediğimiz faturaya bir türlü erişemiyorum ve TurkNet’in 120TL cayma bedeli indiriminden maalesef yararlanamıyoruz. Aboneliğimizi bitirdiğimiz için ne müşteri hizmetleri ile görüşebiliyoruz nede online işlemlerden geçmiş faturaları öğrenemiyoruz. Cayma bedelini ödediğimiz geçmiş faturamızı nasıl öğrenebiliriz?
1 Beğeni
Merhabalar, TurkNet’in fesih bedelinizi karşılayabilmesi için elinizde dekontunuz olması gerekiyor İsterseniz bağlı olduğunuz bölgenizdeki TurkTelekom bölge müdürlüğüne giderek durumunuzu sözlü bir şekilde anlatın. Size yardımcı olacaklardır.
2 Beğeni
2 3 kere numaranızı girin görüşebiliyorsunuz. Fesih faturasını mailime istiyorum diyin. Size fesih faturasını göndermeleri gerekir. Eğer daha fatura çıkmıyorsa daha fatura kesilmemiştir.
1 Beğeni
Dediğiniz gibi bir kaç kere arayınca müşteri hizmetleriyle görüşebildim ve faturamı mail olarak attılar teşekkürler
2 Beğeni
Şimdi sıra indiriminizin tanımlanmasında İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim.
3 Beğeni