Türk telekom dslam hatası

yaklaşık 48 saattir dslam hatası nedeniyle internetim yok. TurkNet topu Tek telekom’a atıyor ama daha önce 4 senelik Türk telekom aboneliğinde böyle bir sorun hiç yaşamadım. TurkNet 'e geçişimin 2. ayında böyle bir sorun yaşamam ve bunun ısrarla düzeltilmemesi sizce de normal mi? Eğer TurkNet aboneleri yıpratılıyorsa, Türk telekom’a geçiş için mecbur bırakılıyorlarsa Tüknetin duruma el atması gerekmiyor mu? Destek kaydı açıyorum gelen cevap sürekli Türk telekom’un halletmesini bekleyeceğiz oluyor. Şuan Türk telekom’da olsaydım bu sorunu yaşamazdım yaşasaydım bile mesai saati içinde halledilirdi. Ben kullanmadığım internet için fatura ödüyorum Türknetin biraz daha Türk telekom’u baskılanasınız isterdim.

2 Beğeni

Altyapı sağlayıcısı Türk Telekom kaynaklı arızalarda arıza bildirimi onlara iletilir ve iş sırasına göre problem kısa sürede çözülebiliyor ise iletildiği gün içinde farklı bir durum söz konusu ise ortlama 3 iş günü içinde arıza çözülüyor. Dslam hatası derken nasıl bir problem bu? Şu an dsl ışığınız yanmıyor mu?

hayır dsl ışığı yanmıyor.

Anladım telekom genel bir arıza olduğunu iletmiş imkanınız varsa komşularınızdan birinin dsl devre numarasıını alıp destek kaydınızın içerisine ekleyin böylelikle genel arıza mı yoksa sadece size özel bir arıza mı teyit edilmiş olur. TT nin üst yetkililerine bu dolap/santral arızası hızlıca iletilmiş olur. Eğer TT nin dediği gibi dslam arızası ise büyük ihtimalle komşularınız da internete giremiyordur.

1 Beğeni

Merhaba @orucreis, bulunmuş olduğunuz bölgenizde genel bir arıza var :frowning: Çözümü için biz sizin adına yerleşik operatör tarafına durumu iletip çözümü için çalışıyoruz. Eğer süreç beklenenden uzun sürerse bana özel mesaj üzerinden ulaşmanızı rica ederim.