Türk Telekom Ankastre bağlantısını yapmıyor

Daha önce bir konu açtım ama tekrar açmam gerekti. Yaklaşık 1 aydır Türk telekomdan gelecek ekibi bekliyorum. Çünkü binadan evime kablo çekilmesi lazım. Fakat sürekli gelip aşşağıdaki notu veriyorlar;

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 17-12-2020 19:30:11

Görev : ISLAH

Görev Bildirim Zamanı : 27-12-2020 14:53:00

Arıza ID :2020122700080467058

Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi

İş Emri ID : 2020122700188324155

İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

Log : ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR

İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA

İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Şikayet mi etmem gerekiyor ? Sizce ne yapmalıyım

Türk Telekom’un sorumluluğu ankastreye kadar. Ankastreden eve çekilecek kablolar müşteri sorumluluğunda. Sanırım yeni abonelik başlattınız, TurkNet’in ekipleri evinize hiç gelmedi mi?

1 Beğeni

İlk kuruluma gelen TurkNet ekipleri eve kablo çekiyormu yoksa kendimizmi çekmek zorundayız

Eğer isterseniz metresi 3.5 liraya çekiyorlar

100 lira kurulum ücreti almalarındaki mantık ne o zaman adaptörü fişe takmayı bizde biliyoruz saçma geldi bana

2 Beğeni

Evet, bir yerde haklı olabilirsiniz ancak bu ücret sadece o ekiplere gitmiyor.

1 Beğeni