TURK.NET'e karşı verdiğim 5 AYLIK mücadeleyi KAYBETTİM kapatıyorum

4-5 AY, BELKİ DAHA FAZLA BİR ZAMAN ÖNCE,
Modemim eski olduğundan, internetim az çektiğinden, modem değişikliği yaptım, her şey o zaman GÜN YÜZÜNE ÇIKTI.

o modemi de değiştirdim, yeni modem aldım. o modemle de aynı problemi yaşayınca müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim. Çözüm üretecekleri yönünde dönüşler aldım, fakat hiçbir şekilde düzelmedi.

Haftalarca uğraştım ama sonuç hüsrandı hep. İç tesisatta sorun var, 108 TL’ye yapalım dediler, kabul ettim. Gelen kişi HİÇ İLGİLENMEDEN, GÖZ UCUYLA BAKTI “sıva altı olduğu için yapamayız” dedi. eLEKTRİKÇİ İLE KONUŞTUM. 200 lira istedi ve sıva altı yapmamıza gerek yok dedi. Öyle olunca Turk.net’e yaptırmayı tercih ettim.

Yeni gelen personel, iç tesisatımda sorun olmadığını, muhtemelen port kaynalık sorun yaşadığımı söyledi.

Portu değişince düzelir dedi.

MH ile iletişime geçtim, Turk Telekom, Turk net ortak çalışma dendi, Turk telekom GELMEDİ.

sonra tekrar aradım konuştum, gelindi onaylandı,

tam O SIRADA ALT YAPI ÇALIŞMASI BAŞLADI MAHALLEMİZDE HEM DE 12 GÜNLÜK!!!. (İNTERNETTEN KONTORL ETTİĞİMDE OLASI BİR ALT YAPI SORUN GÖZÜKMÜYORDU BU TARİHLERDE)

Bu durum beni çok sinirlendirdi kızdım ama beklemeyi tercih ettim çünkü henüz beni oyaladıklarını düşünmüyordum.
Ardından, 5 gün daha uzatıldı. bu sefer sinirlenip İPTAL EDECEĞİMİ SÖYLEDİM FAKAT SADECE “TAMAM İPTAL EDİN” DENDİ. NE MAĞDURİYETİME BİR ÇÖZÜM SUNDULAR NE ÖZÜR DİLEDİLER.(BU YAPILAN, SAYGISIZLIKTIR, UTANMAZLIKTIR)

YİNE DE 5 GÜN BEKLEDİM

Ama sonra 4 gün daha UZADI ALT YAPI ÇALIŞMASI

BU SÜRE DE BİTTİ

TEKRAR İSTEDİM PORT DEĞİŞİMİNİ

fakat HİÇ UTANILMADAN, “port değişimine gerek olmadığı, 11 saattir kopma olmadığındanı çözüldüğü” söylendi İBRAHİM BEY tarafından.

TABİ ki çözülmemişti sorunum.

bu sabah gelen maili okudum ve şok oldum.
aylar önce yapmam tavsiye edilne modem resetleme-k.adı/şifre tekrar girme işlemi tekrar tavsiye edildi.

ARTIK ANLADIM Kİ, ÇÖZEMEDİKLERİ SORUNLA YAŞAMAMI, VE BELİRLEDİKLERİ FİYATI, HİZMET VEREMESELER DE, ALMAYA DEVAM ETMEYİ YÜZSÜZLÜKLE KABUL EDEN BİR FİRMA İLE KARŞI KARŞIYAYIM.

Bunca süre Vanlı derslerim aksadı, işyerine mahçup oldum. Kendi telefonuma paket yapıp faturaya ek belki 100 lira ödetildim, bunlar yanlarına kaldı.

MÜCADELEYİ KAYBETTİM.

Yaklaşık 4 kişiyi Turk.net abonesi yapmıştım. Hepsine başka internete geçmelerini tavsiye ettim.

Bugün geçmezlerse bile, salgın geçtiğinde o işlerle bizzat kendim ilgilenecek, onları bu firmadan çıkaracağım.

kesinlikle hak etmiyorlar aldıkları parayı.

Öncelikle, artık sesinden tanıdığım İbrahim bey ve Abdullah bey olmak üzere, iptal etmek istediğimde sornumla “bizzat” ilgileneceğini söyleyen iptal görevlileri ve daha kim varsa beni bu internete bulaştıran, yaşadıklarım başlarına gelsin, çektiğim rezilliği yaşasınlar İnşallah.

Buraa yazmaktan başka ne yapabilirim bilmiyorum.
SİNİRLERİM BOZULUYOR geçen süreyi ve emeğimi hatırladıkça.

Hakkım son zerresine kadar haram olsun…

Çok zor bir süreç yaşattınız. Çok mağdur ettiniz.

Tanıdığım tanımadığım herkese, sizi anlatacak sizden vazgeçireceğim Allah’ın izniyle…

1 Beğeni

Bugün en son gelen mesaj.

“Merhaba … Bey,
Destek kaydınıza istinaden kopmaların kalıcı olarak çözülüp port değişikliği yapılması Türk Telekom a baskıya devam ediyoruz ama maalesef çözüm odaklı geri dönüşler yapmamaktadırlar. arızanıza dair çalışmaları halen sürdürülmektedir.Konuyla ilgili takibini yakından yapmaktayım.
Bilgi gelmesi durumunda bu konuda sizleri eş zamanlı şekilde bilgilendireceğim.Modeminizi açık tutmanız arızanın çözülüp çözülmediğini kontrol etmemiz için önem taşımaktadır.
Sağlıklı günler dilerim.”

Bir İnternet servis sağlayıcısı düşünün, müşterisinin sorununu gideremeyen.
Bir İSS düşünün, oyalayıp oyalayıp aynı cümleleri yazan.

Bu müşterinin interneti sorunlu, çözelim. derler diye bir umut bekledim düzelmesini.

Ama, tek niyetleri ertelemek, vazgeçirmek ve vermedikleri hizmeti almakmış.

CİMER, Şikayetvar, kullandığım forum siteleri, Tüketici hakem heyeti olmak üzere elimden gelen yerde arayacağım hakkımı.
TurkNet

Bu arada, her görüşmemde öğretmen olduğumu, canlı ders yaptığımı, derslerimin aksayabildiğini, durumun aciliyetini de belirttim.

ders esnasında onlarca kez kopmuştur internetim. derse tekrar bağlanmak, öğrencileri toplamak dersin akışını geri yakalamaya çalışmak…

nerede oturuyorsunuz?

Merhaba. @STAR müşteri numaranızı bana özel mesaj üzerinden iletirseniz sürecinizde size elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışmak isterim.

2 Beğeni

Bu hafta superonline’a başvurduk.

geçiş yapıyoruz inşallah. Korona olmam dolayısıyla biraz geç kaldım geçmekte. İyileştim, geçiş yapacağım.

Alt yapı, iç tesisat, port diye kandırıp ilgilenmediler, aylarca mağdur oldum, Turk Telekom bir kişiye muhtaç kalır inşallah. Turk .net de bu süreçte zerre yardımcı olmadı.

hocam neden ugrastiniz k’ bu kadar

Çözeceklerini söylediler. Port değişimi sonrasında sorun kalkacak dediler.

Alt yapı sorunu araya girince o bitince düzelecek dediler.
Kendileri de farkında imiş. Ben baskı yaptıkça Turk telekom karaktersizleri alt yapı diye uyduruyor. Üst katımdaki Turk.net’ten girince alt yapı sorunu yoktu. Beni oyaladılar Allah’larından bulsun iki firma da.