Türk net piş manlıktır

Yaklasık 1.5 ay önce süperonlinedan türk nete geçtim vaad edilen 35mbit hızı sadece 2 gün aldım ve aklasık 40 gündür hiçbir şekilde internete bağlanamıyorum DSL ısıgı yanmıyor türk telekom ceo suna mail attım telekom ekipleri beni aradı bilgilerinizi görüntülemem ve ekip göndermem için türk netin arıza kaydı açması gerektiğini belirtti türk net günlerdir mesajlarıma otomatik yanıt vermekten çözüm yolu bulamıyor altı üstü telekoma bir arıza kaydı açacaklar yarın iptal dilekçemi vereceğim ve kullanmadıgım internet için benden 2 aylık fatura kestiler itirazıma yanıt ise arıza giderildiğinde düşecektir diye ama arıza için ne ilgilenen var ne gelen ne olcak böyle bilmiyorum.

Merhabalar, öncelikle hizmetinizin başında karşılaşmış olduğunuz bu durum nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Size bu konuda isterseniz ben yardımcı olmaya çalışayım. Müşteri numaranızı buradan veya özel mesaj üzerinden iletir misiniz? Sorun nedir? Neden bu kadar uzun sürmüş? Hizmetinize ulaşarak daha net cevaplar verebilir ve size yardımcı olabilirim.

2 Beğeni

merhaba ilginiz için teşekkür ederim sonunda gerçekten otomatik yanıt vermeyen biri ile muhattap oldugum için mutluyum.

1843965 nolu müşteri numaram problemi kısaca özetlemeye çalısayım.
2 gün internet hizmeti aldım 25mbıt hızında daha sonra kendiliğinde dsl ısgı sondu ve yaklasık 40 gündür sorun devam ediyor 38014179 nolu arıza kaydı olusturudum ama çözüm bir türlü bulunamadı portlardan kaynaklı oldugunu düşündüm ve türk telekom ile görüştüm kendileri benim bilgilerime ulaşamadıkların sadece TurkNet tarafından bildirim yapıldıgı takdirde işleme alacaklarını söyledi. Ama türk net ne yazıkki mesajlarıma cevap vermemekle birlikte arıza kaydı oluşturmadı. evime giden kabloyu her ihtimale karsı değiştirdim. modem ayarlarını 5 sefer resetledim. ama sonuç olarak dsl ışığı yanmadı bir türlü.

Tüm kullanıcılarımıza buradan elimden geldiği kadar yardımcı olmaya ve destek vermeye çalışıyorum. Ortada bir sorun varsa bizden kaynaklı veya sizden kaynaklı da olsa çözüme ulaşması gerekiyor. Bahsettiğiniz süre epey uzun… Sizi anlayabiliyorum bende sonuç olarak bir internet kullancııyım. Hemen kaydınıza ulaşıp arkadaşlarıma detaylı olarak incelenmesi için talepte bulunacağım. Umarım yaşadığınız bu olumsuz süreç en kısa süre içerisinde çözüme ulaşır.

1 Beğeni

ilgi ve alakanızdan ötürü teşekkür ediyorum. Gelişme oldugu takdirde sizlere paylaşım yapacagım buradan.

1 Beğeni