Turk.net abonesi OLAMIYORUM

TurkNet internet aboneliği için arkadaşımın tavsiyesi üzerine müşteri hizmetlerini aradım (01 Şubat). 2560478 abone numarasıyla başvurumu yaptım. Devam eden ttnet aboneliği nin 05 Şubatta sona ereceğini belirttim onlarda kendilerinin geçiş islemlerini yapacağını belirttiler fakat 06 Şubat itibariyle ttnet bana 312TL 07 Şubat itibariyle de 380TL borç çıkarttı. Peki TurkNet bu süreçte ne yapıyordu bilmiyorum 50 defa aradım sikayet yazdım. Hep aynı cümle kurye size ulaşacak. Sonunda ttnet aboneliğini kapattım. Asıl sorun burada başladı TurkNet 10 Şubatta bana aboneliği başlatamayacaklarını söyledi. Neden ttnet aboneliğini iptal etmişim. Ben teahhütsüz fazladan 380TL ödeyeceğim neyse şimdi de diyorlar ki tekrar başvurun 6 gün sonra bağlayacağız. Kurulum ücreti ödeyeceksiniz. Tamam da ben 11 gündür neden bekliyorum başlamayan bir aboneliği neden iptal ediyorum ben daha hizmet almadan muhatap bulamıyorum.

Merhaba @mulkiyeli, öncelikle böyle bir durum ile karşılaşmanızdan dolayı üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Sizin durumunuzu özetleyecek olursam;

Siz bize churn (geçiş) olarak başvurmuşsunuz. Daha sonra bu aşamada mevcut kullandığınız hizmeti iptal ettirdiğiniz için biz sizi direkt olarak bize geçirememişiz. Bu süreçte diğer İSS’teki hizmetinizi bize taşıyorduk. Siz diğer İSS’teki hizmetinizi iptal ettirdiğiniz için süreç bozulmuş :frowning: Orada bir hizmet olmadığı için biz sizi TurkNet’e geçirememişiz…

Bu sebeple bizden almak istediğiniz hizmeti iptal ettirmek ve tekrar başvuru yapmanız gerektiği bilgisini size vermişiz. Keşke diğer İSS2teki hizmetinizi iptar ettirmeseydiniz, biz sizi TurkNet’e bu süre içerisinde geçirebilseydik…

Durum tam olarak bundan ibarettir.

2 Beğeni

Merhaba diğer ISS deki hattı iptal ettirmeseydim çıkartılacak olan teahhütsüz kullanım bedelini karşılamayacaktınız. Başvuru esnasında böyle bir bilgi vermediniz ayrıca 10 gün internet bağlantısı için gerçekten uzun bir süre. Farklı bir operatör aynı gün bağlantı vaat ediyor.

312 ve 380 lira tam olarak neyin bedeli acaba?

ne diyerek kesiyorlar bu faturaları merak ettim.

teahhüt aşımı teahhütsüz kullanım bedeli ve iptal yazmışlar operatör ttnet (henüz fatura gelmedi müşteri hizmetlerinden aldığım 7 Şubat tarihli bilgi).

Aynı sorunu ben de yaşadım 3 şubatta başvuru yaptım taahhütüm 6 şubatta bitecekti ve bugün 11 şubat hâlâ geçiş işlemi devam ediyor neyse söylemek istediğim taahhutün bittikten sonra kullandığın gün kadar ücretlendirilirsin yani 380 tl 1 ay boyunca kullanırsan ödeyeceğin ücret iptal ettirmemeniz sizin yararınıza olurdu hem şimdi kurulum ücreti ödeyecekesiniz hem de internetsiz kalacaksınız hem de kurulum dedikleri gibi kısa bir sürede gerçekleşmiyor o yüzden şuan işiniz daha zorlaştı

1 Beğeni

evet pişman oldum başlatılmayan aboneliğin iptali için dilekçe verdim. 11 gündür her gün müşteri hizmetlerini aradım yazık gerçekten kurumsal bir firma olmasına rağmen kimse yardımcı olmadı.

Benim de pazar günü belgelerim alındı pazartesi gunü kurye yanlış yüklemiş belgeyi sadece doğru belgeyi yüklemesi 4 gün sürdü dün düzeltebildi bugün de bekliyoruz geçişi alperenatici yardımcı olmaya çalışıyor ama maalesefki beğenmediğimiz türktelekom bile daha başarılı bu konuda

Ben sana ne Zaman geçsem diye sorduğunda bekleme hemen geç demiştim. Kuryeler keyfini bekliyoruz artık. 18 günde geçti arkadaşım

Dedik arkadaşım. Ben TurkNet 'e geçtiğimde TurkNet Online İşlem Merkezi den evrakları çıkartıp kargolayin demişlerdi. Şimdi prosedür böyle dediler. Böyle deyince ne yapabilirsin ki?

DH de de sıkça belirttim. İhtimaller dahilinde süreç uzaya biliyor. 10 gün kala en az başvurmak gerekiyor. 3 gün içinde geçiş yapılanda oldu 15 güne uzayanda.

1 Beğeni

allahın dolandırıcıları bile 2 telefon görüşmesiyle abonelik başlatıyor insanlara. burda kendi rızasıyla abonelik başlatmak isteyen insanlar kargoydu kuryeydi uğraşıp duruyorlar. neden belgeleri (kimliği başvuru formunu vs.) online yüklemek yeterli olmuyor?

daha basit bir hale getirilemez mi sistem acaba?

1 Beğeni

Yasal bir başvuru olmadığı için adamlar sizin yerinize bir şekilde imza atıyor. Sonra icra şu bu yolla almaya çalışıyorlar. Uğraşmak istemeyen ödeyip kurtuluyor. Uğraşsan hiç bir şey elde edemezler.

1 Beğeni

haklısınız gerçi, ama imzalı başvuru belgesini görüntü dosyası olarak yükleyip yanında kimliğin önlü arkalı fotoğrafı olduğunda. yasal olarak yeterli değil midir?

ben daha önce bu şekilde bir kaç resmi iş hallettiğimi hatırlıyorum.

1 Beğeni

Çoğu sözleşmede hala ıslak imza şart. TurkNet aboneliğinde ıslak imzalı belge sisteme yüklensede firmalar bunları saklamak zorunda.

2 Beğeni

anladım af edersiniz öyleyse.

ama güvenli bir şekilde dijitalleştirilebilirse süreç, herkes daha rahat eder.

1 Beğeni

Çok güldüm Allah da sizi güldürsün inşallah. :slight_smile: Dolandırıcılar da son aşamada o ıslak imzayı maalesef sizden almak zorunda kalıyorlar. Umarım ileride iptal işlemlerinde olduğu gibi direkt abone olurken de doğrulanmış bir kimlik ile başvurmak yeterli olur.

2 Beğeni

turk.net müşteri hizmetleri arayıp dönüş yapmıştır. sorunun çözümüne dair ilgili olduklarını beyan ettiler. yaşanan gecikmeden dolayı üzgün olduklarını belirttiler.

2 Beğeni

@mulkiyeli, bende sürecinizi arka planda arkadaşlarımla birlikte kontrol ediyorum. Gelişme oldukça konu hakkında iletişime geçer sizi bilgilendiririz.

2 Beğeni