Merhaba eski bir modemim vardı ve TurkNet üzerinden yeni bir zyxel modem aldım. Fakat yeni modemin kurulumunu için arayüze girdiğimde PPP information kısmını doğru yazdığımı düşünmeme rağmen internetim yok. Zyxel müşteri hizmetlerini aradım ve gerekli işlemleri yaptık. Hanımefendinin dediğine göre yeni bir PPP atanması gerekiyormuş. PPP bilgilerimi yanlış yazmış olabilir miyim? mailim silinmiş o bilgilere tekrar nerden ulaşabilirim ?
Destek Numarası: 41832236
eğer ADSL kullanıcı adı şifreni unuttuysan TurkNet Hızlı İşlem Hattı : 0(850) 288 80 80 ile sms olarak alabilirsin bilgilerini
1 Beğeni
Teşekkür ederim, yanlış yazıyormuşum… Sorun çözüldü, hoşçakalın
Modeminiz 10 lu ip alıyor ise sebebi yanlış kullanıcı adı ve şifresi olabilir