Ttnet eki̇pleri̇ yakaldi̇m ariza kaydi yok dedi̇ler

Allah aşkına arıza kaydı açtım 8 gündür internet yok TTNet sürekli olarak TurkNet e TTNet yada müşteri ye atıyor neyse yakaladım TTNet ekibi yolda durdurdum MH de adamlar baktılar bize gelen bir arıza kaydıniz yok dediler peki daha önce açılmış dedim sisteme baktı yok öyle olmuş olsa dolaba bakardık dediler Rica ediyorum bakarmisiniz dedim yasak efendim arıza kaydı gelmeden bakamayiz deyip kestirdi şimdi mağdur edildim günlerdir çocuklar perişan oldu dersleri kalıyor vebalini büyük 13 tane bedava yaptım ya versinler bedava larin ücretini iade etsinler yarın gidip kurtulayım artık Yeter okadaarrrrr müşteri hizmetleri gibi insanları ikna ettim sonra okadar dil döktüm 2722166970 numara abone yım

İnternet gitmeden önce herhangi bir değişiklik oldu mu, gelen giden bir TT ekibi gördünüz mü, apartmana yeni bir bağlantı vs. yapıldı mı?
Modeminizin hangi ışıkları yanıyor/yanmıyor?
Modem arayüzünden bir görsel atmanız mümkün mü?

Zaten arıza kaydı vardı telefon gelince ve arama yapınca internet kesilmesi oluyor du sonra üst komşu internet arıza yapmış onların sorun çözüldükden sonra onlar TTNet li benim internet de o gün gitti

Modemde yanan, yanmayan ve yanıp sönen ışıklara bakıp yazabilir veya fotoğraf atabilir misiniz?
Apartmandaki ankastre kutusunun yerini biliyor musunuz?

Adresinden sorgulama yapınca max hız, mesafe ve altyapı türü (adsl vdsl fiber) hangisi olduğunu görüyorsunuz?
Not : kendi adresiniz değil bir üst bir alt komşu ile sorgulayın çünkü size zaten TurkNet’lisiniz diyecek


Baya yüksekte ama

Boş port yok göstermektedir modem içine girip içindeki bilgiyi de atacağım

Bu kutu telefon direklerindekine benziyor. Özellikle yükseğe koyuyorlar ve diğer iç tesisat ürünleri gibi müdahale yetkiniz/yetkimiz yok diye biliyorum. TT kendi yapıyor o kutudaki işlemleri.

Yüksek ihtimalle üst komşunun bağlantısını çözerken sizin kablolarda temassızlığa yol açtılar.

Ayrıca TurkNet panelinde altyapınız ADSL görünürken, diğerinde VDSL görünüyor. Muhtemelen TT altyapısı olarak VDSL ancak TurkNet verilerinde sıkıntı var, veya bölgenize YAPA geldi, veya siz zaten YAPA altyapısındaydınız.

Altyapınızı TT üzerinden de sorgulamanızı tavsiye ederim.

Arıza kaydına şu bilgileri muhakkak ekleyin :

Üst komşumun internet bağlantı arızası giderildikten hemen sonra benim arızam başladı. Acilen saha dolabı/ankastre kutusunun kontrolünü talep ediyorum. Apartmanda bir ankastre kutusu mevcut değil, TT altyapısına dahil olan telefon direği kutusundan kablo çıkıyor. Buraya TT dışında müdahale yetkisi yok. Ekiplerin bağlantımı kontrol etmesini talep ediyorum.

Ayrıca altyapım TT bilgilerinde VDSL / Max 80mbit görünmesine rağmen TurkNet sorgulamalarında 16mbit görünmektedir. Port ADSL olarak verildiyse VDSL geçişi talep ediyorum.

Artık o kutudan direk Cat5 ile evime geliyor önceden apt içine giren kablo içerde kutu vardı o Artik iptal oldu herkes o kutudan direk alıyor

Ne zamandır bu şekilde? Bu kablo çekildiğinde mi gitti bağlantınız?

Uzun zaman önce çekildi ozamann da iç tesisatı hata bulunmuştu 1 yıllı geçti

Yukarıda örneklediğim gibi arıza kaydınızı detaylandırın. Forumdan da yetkili arkadaşlar görürse arkaplanda hızlandırma için iletirler arıza kaydı/destek numaranızı paylaşırsanız

1 Beğeni

Arıza kaydı 39476608