68257329 arıza numarası kodlu internet aktivasyonum 1 haftadır tamamlanmadı. Türk Telekoma ulaştım aktivasyon için TurkNet sorumlu dedi siz onları sorumlu tutuyorsunuz. Herhangi yeni bir modem veya port değişimi olmadan hizimin artması ve uygun fiyatinizdan dolayı sizi tercih etmiştim. Abone Olmadan önce sürekli aranıyordum sorunum çözülmedi. Olan bana oluyor üye olurken herhangi bir bağlantı ücreti ödemeyeceksiniz modem degismeyeceksiz kullanici adı şifre aldıktan sonra modem kurulumu sağlayıp internetinize eriseceksiniz dendi. Modemimde kırmızı ışık yanıp sönüyor bir işgüzarlik olduğunu düşünüyorum. 1 haftadır tüm işlerim aksadı. Hergun aramaya çalışmaktan sorunumu anlatmaktan bıktım. Lütfen artık şu interneti bahane üretmeden neyse ya onu söyleyin bende ona göre vazgeceyim. Rezil oldum internet cafe köşelerinde…
Selamlar @FibersizFiber, iptal talebinizin olduğunu ve talebinize istinaden hizmetinizin iptal edildiğini görüyorum. Tekrar görüşmek dileğiyle.