TT Port Aktif Etmiyor

24 Eylülden bu yana türk telekomun portu bağlamasını bekliyorum. Turknet teknik servis görevlisi bu sabah geldiğinde port için bıraktığı kablonun hiç dokunulmamış şekilde bırakıldığını gösterdi. Bu sorunla daha önce karşılaşan ve çözüm alabilmiş birileri var mı acaba?

Yeni abonelik mi? Telekom tarafından etiketleme yapılmadı mı? Bununla ilgili TurkNet online işlem merkezi üzerinden destek kaydı açtınız mı?

evet yeni abonelik, etiketleme dediğiniz ne bilmiyorum turknet görevlisi geldiğinde port için üzerinde ismimin olduğu kabloyu bana göstererek TT görevlileri gelip bu kabloyu bağlayacak internetiniz açılacak demişti 2 hafta önce. 2 haftadır oim üzerinden sorunu çözmek adına yazışıyorum görevli arkadaşlarla.

1 Beğeni

Açtığınız destek kaydına ne cevap verildi ekran görüntüsünü paylaşır mısınız mümkünse

Telekom un sistem mesajına göre etiket yapılmış. Bina girişinde bulunan ankastrede adınıza etiketli kablo bırakılmış mı tekrar kontrol edebilir misiniz mümkünse. İş emrini 6 Ekim tarihinde tekrar iletmişler. Bu süre içinde işlemi yapmıştır diye tahmin ediyorum.

1 Beğeni

evet bu sabah turknet görevlisi arkadaş bir kablo gösterdi. 2 hafta önce üzerine ismimi yazıp bırakmış kablo öyle duruyormuş ttnet görevlilerinin bağlaması gerekirken. başka bir kablo da varmış onu da bağlamayı denedi bir şeyler yaptı ama sinyal alamadık o kablodan da.

sorun maalesef devam etmektedir.

DSL ışığı yanmıyor şeklinde Destek kaydınız açık ise kaydınıza not olarak yeni abonelik için Telekom un etiketleme yapmasını talep ediyorum yazın.

hocam ciddi bir basiretsizlik söz konusu demek ki. 10 gün arayla 2 defa gelen teknik servis görevlisi notunda ttnet etiketleme yok yazmış zaten. turknet kendi görevlisinden gelen uyarıyı dikkate almıyor da benim uyarımı dikkate mi alacak yani?

sorun hala mevcut. btk şikayet üzerinden ttnet hakkında şikayet oluşturdum. turknet teknik servis görevlisi iki defa gelmişti eve ikisinde de oluşturduğu servis formunu TTNET ETİKETLEME YOK notuyla hazırladı. OİM ve sosyal medya üzerinden bu konu hakkında bir çözüm bulabileceğimi artık sanmıyorum.

OIM üzerinden sorunun çözüldüğü bildirimi geldi ancak modemde DSL ışığı hala yok. var olmadığı belli olan bir sinyali aldığını iddia ediyor görevli arkadaş açık açık. neden yalan söylüyor görevliler?

her gün Starbucksa gidip iş yetiştirmeye çalışmaktan dolayı bugün düzenli freelance işlerimden birini kaybettim. çok teşekkürler TurkNet. 30 40 lira ucuz fatura ödeyeyim diye sizinle çalışmak istedim ancak binlerce lira kazanabileceğim bir müşterim artık benimle çalışmayacak. başka bir servis sağlayıcı ile sözleşme yapsaydım bu işi kaybetmeyecektim.

birileri sormadan yazayım, modemin fişini çekip 3 dakika bekledim geri taktım durum aynı.

@gokselbasol hocam ne yapmam lazım şimdi

@Hakan bey acaba bu problemi çözmek için bir öneriniz var mı?

Açtığınız destek kaydına Telekom tarafından gönderilen otomatik hat değeri mesajı geldi mi? Veya iş emri numarasını verdiler ise Telekom sayfası üzerinden kontrol ettiniz mi?

otomatik hat değeri mesajında tüm değerler 0. Türk telekom arıza kaydı TurkNet görevlisi İbrahim G. bağlantınızda sorun yok mesajı attığında açılmış.