Merhaba arkadaşımın internetinde
Abone numarası: 2297808
Türktelekom sorunu hala çözemedi. Her gün tarih değişiyor. Ankastreden eve gelen kabloda sorun bulunmamış. Yardımcı olursanız seviniriz.
Teknik Durum Bilgileri
İç hattınızın bağlantılarını ek, dsl prizi ve splitteri kontrol ettirin, kullanmayın. duruma göre CAT6 23AWG Nexans, Erse, Reçber marka kablo kullanabilirsiniz.
NOT: Bağlantılarınızı veya ek olan yerleri YAK1 klemens ile bağlayın.
İç hatta bir sorun yoksa dış hat kaynaklı fiziksel bir sorun yani portsal, kablosal bir durum.
Temsilciye "İç hattım da sorun yok, TurkNet ekipleri onayladı ve dış hat altyapımın kontrolünü duruma göre port değişimini talep ediyorum."diye belirtin.
Simetrik zayıflamaya doğru yol almış hat ve mevcut, max ve atanabilir hız 26mb ile sınırlı portsal bir durum olabilir. Modeminiz yanlış ölçüyor veya bir işlem yapılmış olabilir sonuçta, arıza devam ediyor…
Bölgenizdeki genel arızanın bitiş tarihi 27.09 olarak görülmektedir. Türk Telekom saha ekipleri ile görüşme gerçekleştirerek genel arızanın güncel durumu ve neden sürekli olarak ötelenerek çözümlenmediği konusunda bilgi talep edilecektir. İletilecek olan bilgiyi de eş zamanlı olarak sizinle paylaşıyor olacağız. İyi günler dilerim.
Bu şekilde destek kaydından mesaj geldi.
Selamlar, özel mesajdan da konu için iletişime geçmişsin… Ben hızlıca durumu iç tarafa ileteceğim. Bir gelişme oldukça arkadaşınıza bilgi vereceğiz. Umarım yaşanılan bu genel arızanın çözümü kısa süre içerisinde tamamlanır.
Tekiz İletişim veya Teknofixse hangisiyse ekip geldi daha önce kabloda sorun olmadığını belirti. TT sürekli genel arıza diyor. 27sinde bitti. Şimdi 06.10 tekrar yazmışlar. TurkNet Network ekibi tekrardan iç tesisat kontrolü için ekip yönlendireceği söylendi. Ne zaman gelecek ekip bunu öğrenebilir miyiz ? @EFG cevap alamadık da.
Teşekkürler,
Artık soruna bir çözüm getirsek sevinirim. Tam olarak 20 gündür bu durum var. Yani ilk bağlantı yapıldığından beri.
Bu şekilde konuşmuşlar.
Türk Telekom ekiplerinden aldığım bilgiye göre bölgenizdeki genel arıza 06.10.2021 tarihinde giderilecektir. Ankastreye bu sebeple düşük hız geldiği için Tekiz müdahale edemeyecektir. Sürecin kısalması adına yönetim bazında görüşmelere başlayacağım. Sağlıklı günler dilerim.