TT Etiketleme Sorunu

Bir hafta önce TurkNet yalın internete başvurdum. TurkNet ekibi geldi ve modem kurulumunu yaptı ancak TT ekibinin etiketleme yapmadığını belirtti. İnternetinin sonrasında aktif olacağını söyledi. Ancak halen internetim yok ve oluşturulan arıza bildirimlerine TT ‘Müşteri sorumluluğunda arıza’ diyerek ilgilenmiyor. Derslerime katılamadığım için sıkıntı yaşıyorum.

Selamlar, gelen ekipler sizin için Yerleşik Operatöre etikletme için kayıt oluşturmuştur. Etiket işlemi yapıldıktan sonra hizmetinizi kullanabilirsiniz. Eğer kısa süre içerisinde etiketleme işleminizi gerçekleştirmezlerse bana özel mesaj üzerinden müşteri numaranızı iletirseniz ben ilgilenmeye çalışırım.

Teşekkür ederim. Umarım hızlıca tamamlanır.

1 Beğeni

Dediğim gibi eğer süreç beklenenden uzun sürerse sizden özel mesaj bekliyorum.