TT etiketleme problemi

Merhaba Sayın forum kullanıcıları
17.10.2020 tarihinde 35 lik pakete başvuru yaptım. Ama Türk telekomdan onay almaları uzun sürdü. (Bu sürede benden habersiz vdsl den adsl e çekmişler başvurumu) Bundan dolayı müşteri temsilcisine iptal etmek istediğimi ilettim. Tarih 24.10.2020 iptal talebi den tam 8 dakika sonra bana internetimin binama ankastreye kadar getirildiğine dair mail geldi. İyi tamam dedim iptal talebimi geri çektim. 26.10.2020 tarihinde kurulum ekibi geldi. Bir de ne olsun etiket yokmuş. 27.10.2020 tarihinde etiket için yeni destek kaydı oluşturuldu. Arızanız Türk telekoma iletildi diye Türk telekom ekipleri santralde ankastreye kadar kontrol edecek felan diyor işte. 2 gün sonra baktım kayıt kapatıldı yenisi açıldı. Tekrar 2 gün sonra o kayıt kapatılıp yenisi açıldı. Bu böyle 4 kayıt oldu. Ama Türk telekom ekipleri gelip bir etiket takmadılar. Başvuralı 18 etiket arızası açılalı 7 gün oldu ama hala hiçbir sonuç yok boş boş otomatik mesaj haricinde. Bu süreci daha önce yaşayan veya teknik ekipten birisi varsa yardımcı olabilir mi en azından bilgi açısından. Bilgisayar Mühendisliği öğrencisiyim kullanman gereken programlar var kullanamıyorum. Üstüne 1 ay önce derslerim başladı online bir şekilde tabiki internetim olmadığı için derslerime de giriş sağlıyamıyorum. Tekrar dan yardımlarınızı bekliyorum.

TurkNet yeni başvurularda adsl üzerinden alıp sonra vdsl taşıması yapıyor diye biliyorum eskiden öyleydi muhtemelen hala öyle onu fazla takmayın otomatik vdsl geçişi sağlanıyor. Etiket problemi için il ilçe türk telekom müdürlüğünü arayıp sitemli bir şeklilde konuşunca 2 gün içinde etiketlemeyi yapıyor. Bölgenizde ki TT’nin umursamazlığından müzdaripsiniz şuan.

Teşekkür ederim bilgi için ilçe telekom ile iletişime geçeceğim.

Bir kaç defa bu mesaj geldi burada ne demek istiyor

Bina girişinde bulunan ankastrede adınıza etiketli kablo olup olmadığını kontrol ettiniz mi tekrar?

Günde 2 3 kere kontrol ediyorum sadece kurulum ekiplerinin ttye bıraktığı not var.

Destek kaydınız açık ise oraya not olarak etiketleme işleminin daha yapılmadığını belirtin

1 haftadır hergün yazıyorum hergün arayıp müşteri temsilcisine söylüyorum hızlandıracağız arkadaşlar sizle iletişime geçecek deniliyor sonra hiçbir şey olmuyor

1 Beğeni