TT Altyapı Şikayeti

İyi günler, İlçemde altyapı çok düzensiz olmasından ötürü TT websitesinden şikayette bulundum. Fiber in.Şikayette bulunurken kendi adıma değil ilçe adına çoğul konuştum çok kez dilekçe topladık gönderdik vs. Tüm ilçe olarak şikayetçiyiz gibisinden ve gelen mesajlar şu şekilde. Sizce bir etkisi olur mu yoksa otomatik mesaj gibi hiçbir işe yaramaz mı? Son olarak sizce birkaç kişi adına daha aynı anda şikayet etsem iyi mi olur gereksiz mi olur?

Bence iyi olur, müşteri potansiyelini göz önünde bulundururlar ama şöyle de bir şey var yapmak istemezlerse ne yaparsan yap umurlarında olmaz

Yani o ayrı konu keşke yapsalar o kadar kolay olsa

Telekom abonesi değilseniz gelecek cevap şu şekilde olacak. Farklı bir internet sağlayıcısı üzerinden hizmet aldığınız için işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Hizmet aldığınız ISS ile görüşün.

Şikayet kaydı açarken müşteri değilim diye açtım. Belki müşteri olacak o yüzden istiyor gibi düşünülebilir

Şikayeti nereden yaptınız tam olarak link verebilir misiniz?

1 Beğeni

2016’dan beri dilkeçe veriyordum ilçe telekoma daha 3 gün önce vdsl altyapısını yapmaya başladılar yani demem o ki işiniz zor.

1 Beğeni

image

şu arkadaşın yapmış olduğu başvurudan yolaçıkarak yapmıştım. belkide halihazırda zaten arkadaşın bulunduğu bölgede çalışma olabilir ve onun üzerine denk gelmiş olabilir.

2 Beğeni

Banada aynısı dendi sene başında ve sonuç olarak başarılı oldum.

1 Beğeni

Tek başınıza mı dilekçe verdiniz?

Hayır binadaki herkesten imza aldım, sağolsun muhtarımızda yardımcı oldu.

1 Beğeni

Size zahmet örnek bir dilekçe vs gönderme şansınız varmı ?

dilekçe örneği

fiber için nasıl bir değişiklik yapmalıyım dilekçede?

VDSL yazan yerlere fiber yazın.

… Adresinde ve Adres: kısmı kafamı karıştırdı. Neden çift adres var acaba?

Bilgim yok ne yazıkki bende örnek bir siteden aldım.

neyse yinede teşekkürler en iyisi yöneticiyle konuşayım o uğraşsın

1 Beğeni