Temsilcilerdeki ilgisizlik

Gerekirse özelden bilgi iletirim ancak kişisel bilgileri açık etmeden buradan ifade edeyim.
1: Temsilcilerdeki sıkıntı: Her ne tür iç denetim ve insan kaynağı politikası var bunlar bizim ilgi alanımız değil. Sorun ya gerçekten sıkıntıları olan ve işlerine de bu sıkıntıları yansıtan temsilciler karşıma çıkıyor ya da bu temsilciler bu hareketleri bilerek yapıyorlar. Üçüncü bir ihtimal de sanki tüm temsilcilerin ya hissesi var şirkette ya da herkes akraba ona güveniyor. Cevapların yetersizliği bir kenara,
Senaryo A:
Adrese fiber geldi. Lütfen Vdsl fiber geçişim yapılsın. Fiber adrese tanımlı zaten. Deveye hendek atlatılmayacak.
Gelen cevap : henüz işlemler tamamlanmamış :smiley: Ne zaman biteceği belli değil.
Tepki : nasıl ya tüm firmaların kapısı bana açık fiber için? Sıkıntı nedir?

Senaryo B:
Eski bir aboneden yapılan fazla tahsilatı iade edin lütfen.
Gelen Cevap: Eski abone OİM’den kayıt açsın. Şifremi unuttum da diyebilir.
Tepki: eski abone şifre alamaz. SMS, ‘senin numara sistemde yok ki’ der.

Senaryo C:
Üstünde isminiz yazan bir kablo geldi binaya hayırdır Giga projesi midir?
Gelen cevap: (Allah affetsin en çok buna acıdım) 'Sayın abonemiz o kablo var ya o kablo, hani üstünde bizim şirketin adı olan, hah o kabloyu işte TT sizin için siizn daireye bizim direktifimiz ile çekti. ’
:grinning: :smiley: :sweat_smile:

Hepsi iki haftada yaşandı.

Bugün yukarıdaki senaryolardan birisi hakkında telefonda konuşurken temsilci sanki ismimi yanlış söyledi gibi algıladım. Voip kaynaklı (temsilciler onu kullanır) da olabilir her neyse. Normal bir tonda ve şekilde düzelttim. Ardından OİM bilgilendirme mesajında bilin bakalım ne oldu? :slight_smile:
Temsilci imla veya fonetik yönden benden alakasız bir isimle bana hitap etmiş.

Hassspinallah. Dedim herhalde tazminat alıp işten atılmak için bilerek böyle bir hizmet kalitesi sunmayı seçiyor temsilciler. (teşbihte hata olmasın, performans karşısında yaşanacak sonuç olarak benzetme yaptım. Kimseyi tehdit edecek bir olayım yok)
Sıkıntı bana yanlış isimle hitap edilmesi değil. Dalga geçme ve ergenlik kokusu alıyorum ben bu olaydan.

@EFG support operasyonuna bakan kim varsa lütfen bu mesajı veya içeriğini aktarın. Bakın gerçekten bunlar yaşandı.

2 Beğeni

@EFG bakar mısın? (20 karakter)

fibere geçme konusu cidden çok can sıkıcı. defalarca sordum danıştım, ben diyorum ki eğer yapmayacaksanız iptal edip yeniden tt fiber olarak abonelik başlatacağım öyle bi şey yaparsanız kurulum ücreti çıkar diyorlar. aynı hizmeti aynı fiyata kurulum ücreti olmadan gelip verecek 3-4 tane firma var. neden size vereyim o parayı ben? hem günlerce erteleyin bekletin bi de üstüne böyle cevap verin.

fatura günümü bekliyorum iptal etmek için bi de kalan kısmı iade etmeleri için muhatap olmam gerekecek destek kaydındakilerle yoksa, hiç gerek yok.

son olay için ise ortada bi saygısızlık varsa hakkınızı arayın derim. sabır diliyorum.

Merhaba @frknl , bana müşteri numaranızla birlikte bu şikayetini özel mesaj üzerinden iletin. Gerekirse şikayet kaydı açtırıp kalite ekiplerimize durumu kontrol ettirelim.

1 Beğeni

Ben size konu hakkında özel mesaj üzerinden de bilgi verdim. Süreci takip ediyorum. Gelişme olması durumunda size net bir bilgi vereceğim.

Enes Bey benim sorunumu çözebilecek yetkili var mıdır müşteri hizmetlerinizden bilgi alamıyorum ne yapmam gerekiyor

hocam ona da gerek yok milleniyum kelimesine benzeyen isme sahip firmaya geçiş talebi açın. oldu bitti.
Sağolsun turuncu forumdaki sosyal medya temsilcisi nasıl oluyorsa her isteği yerine getiriyor. Ben hem ona yazdım hem de dün akşam üstteki firmadan gelen başvuru evrakı ekran görüntüsünü attım. Sabah onayım alınmak üzere arandım :slight_smile:

15 ocakta fibere geçiş için talep oluşturdum. 20 ocakta T. Telekom ekipleri geldi, bireysel çekmek işimize gelmiyor tüm binanın kablolarını tek seferde çekeceğiz ama elimizde yeterli malzeme yok dediler ve gittiler gidiş o gidiş. TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden durumu anlattığımda 2 şubatta tekrar kayıt oluşturduğunu ve beklemem gerektiğini yazdı. Ben kendi imkanlarımla t.telekomun saha ekiplerine ulaştım ellerinde malzeme olmadığını yinelediler. Ama TurkNet Online İşlem Merkezi bekleyin sabırlı olun ötesinde birşey söylemiyor. T. Telekoma müracat etseydim eminim 2 gün içinde o kablolar döşenirdi. Bence malzeme yok lafı işi yokuşa sürmenin t.telekomcası. türknette nasıl olsa benim abonem hazır vdsl kullanıyor fiberde kullanmayıversin mantığında herhalde, yoksa bir geçiş işlemi 1 ay sürer mi. Bir hafta daha bekleyeceğim. Olmadı diğer iss ile şansımı deneyeceğim bende.

1 Beğeni

Merhaba @frknl, ben şimdi sizin TTFTTH hizmetinize geçiş işlemlerinizi arkadaşlarıma durumu ileterek önceliklendirdim. Daha önce açılan kayıtlarınızı da inceleme fırsatı buldum. Sistem üzerinde size TTFTTH geldiğini görüyormuşsunuz ancak binanıza eklenen bir kutu olmadığı için işlemler sağlanmamış. Ben bu durumu da ilettim. Gerekli kontrollerimizi yapıyoruz.
Gelişme olması durumunda arkadaşlarım ve ben size bilgi vereceğiz

1 Beğeni

Benzer bir durum benim de başıma geldi.
TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi’deki arkadaş güncel durumu anlatmak için beni aradı. TT ekiplerinin evime geldiğini ve sorunun ankastre kutusundan kaynaklandığını ve bir elektrikçi çağırıp kendim yaptırmam gerektiğini söyledi. Bende evimde ankastre kutusu olmadığını modeme kablonun direk dışardan dağıtım kutusundan geldiğini söyledim. Kendiside o dağıtım kutusu değil ankastre kutusu ve elektrikçi çağırmam konusunda ısrarcı oldu. Yine üstüne basa basa dağıtım kutusuna herhangi bir müdahale hakkım olmadığını yalnızca TT ekiplerinin müdahale hakkı olduğunu söyledim ve bu defada bana TurkNet oraya bir müdahalede bulunmaz, TT’da raporunda ankastre kaynaklı olduğunu ve onların da bir şey yapmayacağını ve benim de oraya müdahalede bulunamayacağını söyledi. Bu durumda o direkteki arızanın giderilmesi için Allah’a dua etmekten başka çarem olmadığını anlamış bulundum. Herhangi bir arıza durumunuz yoksa evet TurkNet çok güzel bir firma ama en ufak arıza olduğu zaman en umursamaz firmaya dönüşüyor ne yazık ki

2 Beğeni

Benzer kanaate sahibim. Aynı hizmeti, yerel altyapı sağlayıcısından alsak vereceğimiz fazla ücret, işte bu içinde bulunmak istemediğimiz durumun yerel altyapı sağlayıcısındaki parasal karşılığı, bence.

Türknet de “yerel altyapıya müdahalede bulunamıyoruz” diyerek doğru ve gerçek olanı söylüyor aslında ama bu müşteriyi memnun etmiyor. O yüzden sorunlar arap saçına dönüyorsa, o parasal karşılığı ödemeyi düşünmek gerek. :frowning:

1 Beğeni

Haklısınız. Mesela benim kullandığım altyapı çok eski. Antalya’da, Lara merkezde oturmama rağmen hala yeşil ahşap direklerdeki kutulardan internet alıyorum ve bunun yenilenmesini talep ediyorum. Tabiki TurkNet’in bu noktada yapabileceği bir şey yok bunda hemfikiriz. Ben bireysel olarak TT’a talep ettiğimde TT müşterisi olmadığım için talebim işleme alınmıyor. Bende TurkNet’e diyorum ki siz TT’dan altyapı kiralıyorsunuz, siz talep oluşturun bu altyapı bu şekilde kullanılması çok zor. Bana ya böyle bir talep olmuyor diyorlar ya da talep ettik deyip destek kaydını kapatıyorlar. Halbuki gerçekten altyapıyı TurkNet kiraladığı için onların bu konuda aksiyon alması gerekirken ben uğraşıyorum ve her seferinde olumsuz yanıt alıyorum. Böyle olacağını bilsem TurkNet’e geçmeden önce talep oluşturur altyapımın yenilenmesini sağlardım.

1 Beğeni

Hiç hayatlarında dağıtım kutusu görmediklerini iddia edebilirim ama ispatlayamam. Ağaç direkler üzerinden bakır kablolar ile internetin iletilebileceğini bilmiyor olabilir, ki apartmanlarda, sitelerde yetişmiş biri için normal. Umarım bununla ilgili bir araştırma yapıp kendini geliştirebilir. Müstakil evlerde veya havai hatların bulunduğu bölgelerde dağıtım kutuları görülebilir. Siz fotoğraflar ile destek kaydınıza bununla ilgili küçük bir bilgilendirme yapabilirsiniz. Bilgi paylaşıldıkça güzeldir :slight_smile: Yapmanız gereken sürekli destek kaydı açıp zahmet edip direkte ki dağıtım kutusuna bakmayan TT saha ekibini rahatsız etmeniz. Bir de dua var tabi :slight_smile: Bol şanslar.

3 Beğeni

Ek olarak büyük ihtimalle yakın gelecekte orada bir fiber dönüşüm planlaması içine girdiklerinden bir işlem yapmıyor olabilirler. Dediğim gibi yapmanız gereken üst yanıtımda bahsettiğim şekilde hakkınız olanı talep etmek olacaktır.

Kablonun fotoğrafını atabilir misin

Telekom da kullansansanız arıza gireilmiyor merak etmeyin :grinning:

1 Beğeni

Siyah renkli Drop kablo. Erse kablo üretimi. Fırsat olunca atarım


Bunun gibi bir kablo mu bu ise gigafiber hayırlı olsun şimdiden

Biliyorum zaten :). …

Evet görmediklerini ve bilmediklerini anladım ben zaten. Kendisine anlatmaya çalıştım ama ısrarla dağıtım kutusunun ankastre kutusu olduğunu düşünüyor. Ama eğer bu sektörde çalışıyorsa kendisini bu konularda geliştirmesi gerekiyor. Ben gerek olmamasına rağmen internetim ile ilgili teknik konuları öğrenmeye çalışıyorum mesela.

Yapılması gereken şey artık benim sorumluluğumda değil. TurkNet TT’a dilekçe vs verip o altyapıyı yenilettirmeli ama onu ısrarla yapmıyorlar. Ben bireysel olarak TT’a başvurduğumda müşterisi olmadığım için red edildim. Son konuştuğum OİMdeki arkadaş muhtarlığa başvuru yapın o da TT başvuru yapar dedi mesela :smiley: :smiley:

1 Beğeni