TELEKOM SİSTEM MESAJI-"ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR" hk

Başlıkta yazdığı gibi sorun ankastre kablosundaymış Türk Telekom Sistem mesajına göre. Müşteri ankastre kablosu dedikleri şey tam olarak hangi kablo? Ve nedense önceki mesajda ise müşteri kaynaklı arıza yok yazıyor.

Merhaba, duvar prizine veya modeme giren kablo veya bina girişinde ki ankastre (dolap) veya direkte ki kablo bağlantısın da sorun olabilir.

Modemde ve iç tesisatta sorun olmadığını, modemin üretici firmasıyla görüşerek ve iç tesisatı ise ankatreden direkt olarak test ile teyit ettim. Dediğiniz gibi sorun ankastre dolabı veya direkteki kabloda yada başka bir şey. Ankastre ve direkte ki kablo sorununu nasıl çözebilirim? Direkten ankastreye kadar olan kısım Türk Telekom sorumluluğunda galiba, yanlış mı?

Modem de ankastreniz de sorun yok ise direkte veya saha dolabın da olabilir. Evet, Türktelekom sorumluluğun da kendileri müdahale etmezler ise en son çare elektrikçi yardımıyla çözmeniz gerekiyor. (sorun direkte ise) iç tesisatta sorun yok dediğiniz altyapınızda ki kullandığınız kablo da dahil mi değil ise kontrol edin.

Hocam iç tesisat dediğim ankastreden modeme giden kablo, ki sorun yok zaten kabloda. Altyapıda kullandığım kablo ?

Merhabalar, müşteri numaranızı benimle özel mesaj üzerinden paylaşır mısınız? Tabii bu yaşadığınız sorunu da detaylıca belirtin. Ben gerekli aksiyonlarımızı almaya çalışarak size yardımcı olacağım.

1 Beğeni

Tamam o zaman dahil. iç tesisattan kastınız modem, kablo, ankastre sorun yok ise direkten geliyorsa hizmetiniz araya Türktelekom’un girmesi gerek, uğraşmazlar ise elektrikçi yardımıyla yapabilirsiniz kontrollerinizi.