Telekom ekipleri dsl bağlantımı çıkardı! Türknet çözüm üretemedi

Üst komşuma ankastreden kablo ayırmak için gelen tt ekipleri benim daireme gelen kabloyu jagletten söküp komşunun adını yazmışlar. Benim dsl bağlantım gitti. Destek kaydı açtım hep hazır cevaplar geliyor. En son tt sistem mesajı göndermiş. Mesaj şu şekilde;

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 22-10-2020 15:36:02

Görev : ISLAH

Görev Bildirim Zamanı : 25-10-2020 15:52:00

Arıza ID :2020102500077820674

Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi

İş Emri ID : 2020102500179582092

İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

Log : DAĞITIM KUTUSUNDA DEVRE DEĞİŞİKLİĞİ YAPILMIŞTIR

İşlem Sonuç Kodu : TT Sorumluluğunda Giderildi

İşlem Sonuç Grubu : TT Sorumluluğunda Giderildi

Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

Sorunum hala düzelmedi sorun ankastreden kaynaklandığı için. Rica ediyorum forumdan yetkili birisi yardımcı olabilir mi? En azından süreci hızlandırmak için. Telekom müdürlüğüne bile gittim ilgilenmediler. Türk nette ilgilenmiyor. Son çare foruma yazıyorum. Yine çözüm alamazsam mecbur iss değiştireceğim. Daha ne kadar internetsiz kalacağımı bilmiyorum çünkü …

Edit:

Telekoma iletilen arıza kaydını telekom kapatmış yine. Dön başa olacak yine kayıt açacaklar 3gün daha bekleyeceğiz. Resmen kısır döngü oldu. Türk netten çözüm bekliyorum!

Komşunuz şu an internet kullanıyor ise siz de ankastreden onun kablosunun çıkarın

Benim kabloyu komşuya ayırdıkları için dsmart bağlamadı o sebeple kullanamıyor adamlar geldi hazır bağlantıları söktü gitti

Nedir son durum, eğer ankastre tarafında bir sıkıntı ise elektrikçiden destek alabilirsiniz

Yardımcı olan yok hala. Ankastre de sorun var eminim. Reglette hangi giriş benim bilsem kendim takacağım. Anakstreden daireme kadar gelen kabloyu bina haricinde kendim çektirmiştim. Benim için çekilen kabloyu nasıl sökerler hala anlamıyorum. Çıkarttıkları kabloya göz ucuyla baksalar hangi daireye gittiği belli ( bina dışından kablo çekilmişti )

Yerinde destek talebinize veya diğer kaydınıza dönüş yapılmadı m?

Hattınızı inceledim hatalı port üzerinden bağlantı sağladığınızı görmekteyim.Arızanın düzeltilmesi için telekom ekiplerimize bilgi verdim.

Gelişme olması durumunda sizi bilgilendireceğim.Anlayışınız için teşekkür eder,sağlıklı günler dilerim.

Bu şekilde dönüş yapıldı. Çözüm üreten yok

daha nasıl bir çözüm olsun orada ki teknik personelin kalkıp sizin ankastreye gelmemesini beklemiyorsunuz herhalde. Telekom ekiplerine bilgi vermişler. Ekipler de gelip kontrolü sağlayacaklar.

22 Ekimden beri bekliyorum sürekli farklı kayıtlarla dönüş yapıyorlar. 2-3 günden bahsetmiyoruz 13 gündür ınternet kullanamıyorum. 13 gündür çözüm üretilmediyse demek ki bir problem vardır değil mi? Bunu çözecek olan TurkNet. Şuan Turknetin savunulacak hiçbir şeyi yok. Bir kaç gün daha çözüm üretilmezse Türk Telekom a geçiş yapacağım daha pahalı olur ama en azından sorunum olduğunda 1 günde çözdüler hep. Hiç ikinci güne kalmamıştı.

Seçim sizin savunduğum falan yok mantıklı olanı söyledim. Ekiplere iş emri verilmiş. Bu ekipler ulusal altyapı sağlayıcısı Türk Telekom un ekipleri.

2 Beğeni

Defalarca iş emri verildi aynı kayıt üzerinden. Emri verdim çekileyim tavrına giremez hiçbir sağlayıcı. Müşteri memnuniyeti sağlamak zorundalar, bütün firmalar için söylüyorum. Türk net yanımızda durduğunu bile belli etmiyor. 13 günde sorun çözülmez mi hiç. Adamlar gelse çözecek teşrif edemediler binaya.

Aslında İnternetimiz Uydudan Gelcek " 100 Mbs " Upload 100 Mbs " < Boş Port Yok Kablo Kötü VB Altyapı Yok Sorunları Kalkcak Ortadan. Türkiye Mutlu Bir Şehir Olcak İnternet Sektöründe :smiley:

Ve Uğraşmamıza Gerek Bile Kalmıyacak " Uyduya Komut Gönderip İnternetiniz Açılmıştır. " Demesi 2050 Bulur :smiley: 2050 Kadar Hayattda Olursan İlk İşim Bu Teknolojiyi Denemek.

Hizmeti beğenmiyor iseniz iptal ettirin :person_shrugging:

1 Beğeni