Telefon hizmetim 15 gundur aktif olmadi

Slm. 15 gun once TurkNet 'e telefon basvurusunda bulundum. Dakat 15 gundur hattim aktik edilemedi. Turk telekom kaynakli bir sorun oldugu ve sorunun cozumu icin zaman verilemedigi bilgisi verilmis. Turk net musteri temsilcisi arkadasla gorustugumde problemin benim adresimni telekomda kayitli olmadigiymis. Halbuki ben turk nete gecmeden once 27 ay boyunca turk telekom internet ve telefon kullandim. Bu sorun cozumu icin yardimlarinizi bekliyorum. Tesekkurler …
@efg

1 Beğeni

Telekom hattınızı farklı bir dolap/dağıtım kutusu üzerinden vermiş olabilir. Farklı sitelerde ki altyapı sorgu sonucunuz da alabileceğiniz hızı kontrol edin eğer yüksek hız görünüyor veya altyapı görünüyor ise TurkNet e bunu iletin. Görünmüyor ise bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip adres bilgilerinizi eklettirin derim…

Merhaba @idemir664, öncelikle karşılaşmış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Son zamanlarda bazı bölgeler özelinde yapılan adres değişiklikleri söz konusu olduğu için ufak bir sokak ismi değişse bile adresler uyuşmadığı için sistemler ilerlemeye izin vermiyor :frowning: Böyle bir durum ile karşılaşmış olabilirsiniz.

Daha detaylı bir şekilde bakabilmek ve size bu konuda yardımcı olabilmek için müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden bana durumunuzun detayı ile birlikte iletir misiniz?

Slm. Hocam hizmet numaram : 2465314
Turk telekomdayken ki ev numaramda: 276216**** bu. Normalde 27 ay taahut siresi boyunca yani 27 ay hem internet hem ev telefonunu kullandim ayni adreste. Herhangi bir adres degisiklikligi falan olmadi. Anlamadim adreste kayit neden cikmaz. Dedigim gibi 15 gundur hat nasil aktif olmaz. İnanin turk telekoma basvuru yapsam simdi 2 saat icinde hattim acilir.

22 Nis 2022 Cum 09:45 tarihinde Enes Furkan Gül ile TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş. <notifications@turknet1.discoursemail.com> şunu yazdı:

1 Beğeni

Ben arkadaşlarıma sizin durumunuzu detaylı olarak ilettim. Arka planda takibini yapacağım. Gelişme olması durumunda size yardımcı olup bilgi vereceğim.

1 Beğeni

Tamam hocam com tesekkur ederim

22 Nis 2022 Cum 17:32 tarihinde Enes Furkan Gül ile TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş. <notifications@turknet1.discoursemail.com> şunu yazdı:

Anlayışınız için ben teşekkür ederim. İyi ve sağlıklı günler dilerim.

Slm. Simdi uşak taki turk telekom bir görüşme yaptim. Adreste herhangi bir anormallik yok dediler. Guncel adresim sistemde kayitli. Eger istersen hemen telefonun acilir dediler. Muhtemelen turknetten kaynakli sorununuz var dediler. Simdi ben turktelekoma telefon basvurusunda bulunsam sonra bu telefonu TurkNet 'e devretme olabilirmi acaba

22 Nis 2022 Cum 18:08 tarihinde Enes Furkan Gül ile TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş. <notifications@turknet1.discoursemail.com> şunu yazdı:

Ben şu an konuyu tekrar arkadaşlarıma ilettim. Siz TT tarafına yaptığınız sorgulamada bir sorun görmemiş olabilirsiniz ancak sistem üzerinden bir hata aldığımız için işlem sağlayamıyoruz. Şu an arkadaşlarım onu takip ediyorlar. Gelişme olursa bilgi vereceğiz.

2 Beğeni

Sizin için yerleşik operatör tarafından alına iş emri devam ediyor. Süreç içerisinde en hızlı şekilde size yardımcı olmaya çalışacağız.

1 Beğeni