Teknik Nedenlerden Dolayı Abonelik Sorunu

İyi günler. Şuan apartmanımda aktif olarak 1 gigabit fiber sisteminiz bulunmakta, 3 komşumda aktif olarak kullanmakta. İnternet sayfanızdanda, müşteri hizmetlerinizdende bu durumu onaylattım. Aktif olarak geçiş yapabileceğimi sölüyorlar. Ama internet sayfanız üzerinden abone başvurusu yapmaya kalktıgımda, ( Seçmiş olduğunuz adres için telefonunuz ve mevcut internetiniz teknik sorunlardan dolayı taşınamamaktadır ) tarzında bir yazı çıkıyor ve beni sıfırdan yeni abone yapmaya yönlendiriyor. Ben turktelekomdan size geçiş yapacağım, 1 yıl daha taahhütüm var. Müşteri hizmetlerinizle yaptığım görüşmede bana turktelekomu kapatmadan size geçersem hem taahhüt cayma bedelimin 1000tllik bölümünü, hemde kurulum ücretini karşılayacaklarını sölediler ki, internet sayfanızda da bu konuda bilgi vermişsiniz. Ama bu şekilde yeni abone olmak zorunda kalıcaksam, 1 sene daha bekleyip taahhütümün bitmesini bekleyeceğim. Sorunu hallettiğiniz taktirde hemen abone olabilirim. İyi günler.

Merhabalar,
Belirttiğiniz şekilde geçiş altyapı farkı nedeniyle yapılamamaktadır, ancak 1000 TL’lik cayma bedeli konusunda bu şekilde sıfır başvuru şeklinde olsa dahi yardımcı olabiliyoruz tabi abone isim soyisim ve gigafiber kullandığınız adres ve fesih faturasında çıkan adresin aynı olması şartıyla.

Abone isim soyisim ve adres aynı. Bu konu hakkında yetkili biriyle iletişime geçiyimmi? Yoksa internet sayfasından direk yeni abone olarak kayıt yaptırmak yeterlimi? Daha sonra turktelekomdan geçiş yaptığımı ve hat fesihini kime ileteceğim? Cvp için tşkkrler. İyi günler.

Merheba, Faturayı resim çekerek TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden belgeler bölümünde fesih faturası bölümüne yükleye bilirsiniz.

Abone adı, soyadı ve adresi aynı olarak başvuru yaptım. Ama maalesef ki kampanya koşullarının bazılarından faydalanamıyorum şuan. Kurulum ücretini ödemek zorunda olduğumu söylediler ona tamam dedim. Yalnız kurulum yapmaya geldiklerinde kampanya kapsamında ücretsiz vereceklerini söyledikleri modem içinde para istemeye kalkarlarsa ne yazıkki sözleşmemi iptal etmek zorunda kalıcam. Gönderilen sözleşmede 7. Kampanya taahhütleri arasında modemi ücretsiz vericeklerini ve eğer abonelikten çıkarsam iadesini veya ücretini ödemem gerektiğini yazmışlar. Eğer ücretsiz modem verilecekse bir sorun yok. Ama hem modem vermeyip hemde bu sözleşmeye imza atmam bekleniyorsa, burda ciddi bir sorun olur. Vermedikleri ürünü geri iade edemem. Parasını ödemem. İyi günler.