Teknik destek aciliyeti

@Murat042 @ErenSZR ve diğer ismini göremediğim konuyu gören moderatör arkadaşlardan acil bir ricada bulunmak istiyorum. 40544723 numaralı teknik desteğe bakılması gerekiyor. Kaydı okuyunca durumu anlayacağınızı düşünüyorum. Yardım edeceğinizi umaraktan şimdiden teşekkür ediyorum. 2 3 gün bekleyecek bir konu değil. Buradan Türknetin ne kadar yetersiz olduğunu konuşmak istemiyorum.

Arıza çözüm süreci 3 gündür. Burada ki yönetici arkadaşlar sizin kaydınızın içeriğini göremezler.

Sadece gerekli arkadaşları bilgilendirebileceğinizi düşündüğümden paylaşmak istedim.

Destek kaydı açtınız ise zaten ilgili personelin ekranına düşüyor. Yaşadığınız sorun nedir?

1 Beğeni

O kadar destek kayıtları açmama rağmen Türknet destek kaydı ekipleri oturduğu yerden konuşmayı biliyor lakin o kadar ısrarcı şekilde elemanlarını yönlendirip hattımı kontrol etmelerini söylediğimde reddettiler. Meğerse ben internet ilk bağlandığı günden beridir evini homofis olarak kullanan büro sahibi ile aynı porttan interneti alıyormuşum. Adamlar sabit hat bağlatmak için elektrikçi çağırmışlar ve elektrikçi benim DSL kablomu sökünce fark ettik. Türknetin yetersizliğ, oturduğu yerden bilgin bilgin konuşup ekip yönlendirmemesi yüzünden gece gece hararetli bir kavga çıktı. Yani oturduğu yerden konuşup ekip yönlendirmeyen Türknet yüzünden gece gece davalık olacaktık az daha. Başkada bir şey demiyorum. Yüzleri varsa gelip bide dediğimin üstüne konuşsunlar Türknet ekibi.

Yerinde destek ekibi talep ettiğinizde kabul edilmedi mi? Eğer edilmedi ise bununla ilgili bilgi verildi mi?

Edilmedi ve sorunun benden kaynaklandığını söylediler. Bilmem Türk Telekom gelmiş bakmışta sorun yokmuş da falan da filan da kem küm. Otomatik arıza tespit mesajı sadece. Madem geldiler nasıl böyle bir hata olabiliyor?

1 Beğeni