Tam anlamıyla rezalet

Türknet aboneliğim 04.08.2021 tarihinde aktif hale geldi ve ilk gün internetimi kullanabiliyordum. Daha sonrasında internet bir gitti 5 gündür bununla uğraşıyorum türk telekom ekibi yönlendirilmiş, abone kaynaklı sorun dendi. Daha sonrasında teknik destek iç tesisat problemi var kendi ekiplerimizi yolluyoruz diyor hala ekip bekliyorum ya kardeşim madem iç tesisatta sorun var neden ilk gün kullanabildim ya diyelim onu boşver şans eseri kullandım yahu tesisatta sorun varsa kurma internetimi bana de ki sorunu çöz beni ara gelip kurayım arızalı bir tesisata neden internet kurarsın teknik destek desen ekipler kendinden bi haber 2 3 gündür türknet saha ekibi benden randevu alacak keyiflerini bekliyoruz. Gerçekten yaşadığım en kötü internet deneyimiydi. üzücü

Modem kurulum hizmetini türknet ücretsiz yapıyor. Ama iç tesisatınızda sorun varsa ücret alır.
Testi sizde yapabilirsiniz. Ben daha önceki yazılarda da açıkladım.
Modemi ankastre yanına getirip kısa ve sağlam bir kablo ile deneyin.
Gerçi ilk günden sonra nasıl iç tesisat deniliyor onu anlamadım. Acaba ankastredeki kabloda temassızlık mı var yada biri oynamış olabilir mi.
Ankastre fotoğrafını atarsanız etiketinizi gösterir şekilde yardımcı olmaya çalışırım.
Kati yapılan bir şey var ise çıkar ortaya. Abone kaynaklı sorun dediği zaman siz ekipleri gördünüz mü?
Ölçüm yaptıklarına emin misiniz ? Ölçümü ankastreden yapacaklar ve siz bunu izleyin.
Ellerindeki test cihazında zaten herşey anlaşılıyor.

1 Beğeni

Kurulum için 75 TL kurulum ücreti 3 ay boyunca faturama 25 tl yansıtılacağı belirtildi.
Yani kablolarda hiç bir sorun yoktu dediğim gibi ilk gün kullanabildim daha sonrasında kesildi internetim ve iş yerim olduğu için tek başımayım kimsenin oynama ihtimali yok. Ekipleri hiç bir şekilde görmedim benim haberim olmadan ekip yollanmış ekip tekrardan türknete geri dönüşte bulunmuş türknet bana bildirdiğinde türk telekoma sorunun iletildiğini fark ettim bir ekip gelmedi yani
Kurulduğu anda ölçüm yapıldı 75 mb tarife kullanıyorum 70 i alabiliyordum lakin sadece 1 gün kullanabildim.

Kurulum ücreti o değil. kurulum ücreti eğer ki aboneliğiniz daha önceden yok ise ilk defa hat çekilecekse onun kurulum ücreti. Ayrıca ekip gelip ankastrede ölçüm yapıp size kanıtlamak zorunda.
Ama iç hattınızda sorun varsa ekstra ücrete tabidir. Modem kurulması yani modemin ayarlanması karşılığında ücret istenmiyor.