Talep oluşturmadığım halde bir ekip gelmiş

Merhaba. Arıza kaydı oluşturmadığım ve internetimin düzgün şekilde çalışmasına rağmen bir araç gece saatlerinde gelmiş ve ankastrede bir işlem yapıp gitmiş komşum bunu görmüş ve tarif ettiği araç arızalarda gelen TT ekibinin aracı. Ben hiçbir talep oluşturmadım ve bu olay yaşandığından beridir internetimde yavaşlamalar oldu. TT ekiplerinin işlem yaptığına veya yapmadığına dair bilgi nereden alabilirim bilgi verebilecek biri var mı? Benim gibi böyle durumla karşılaşan kimse var mı?

Kendi abonesine geliyor, bakıyor başka operatör varsa ondan alıp kendi abonesine veriyor, başıma geldi oradan biliyorum.

1 Beğeni

port çalıyorlar @atokyuz dediği gibi ttnet abonelerine sağlam portları veriyorlar yaşadım tecrübeliyim

Ekiplerden önce ve sonra hat değeriniz varsa paylaşın, bakalım farklara.
Evet, kimi ekip izniniz dahilinde olmadan port değişimi, ayar yapabiliyor.

Elimde değerler yok Keenetic log tutuyorsa oradan bakabilirim kendim açıkçası bir ayarlama yapmadım loglara dair. Binada sadece bizim daire dolu başka kimse yok ankastrede nasıl bir işlem gerçekleştirebilirler onu anlamış değilim.

Saha dolabından yapılmış olabilir ?

Saha dolabı sokağın başında komşuma özellikle sordum oraya gittiler mi diye yok dedi o yüzden saha doalbını yazmadım belki de görmemiştir sadece yapılan işlemi öğrenmek istiyorum bunun hakkında bir kanıt arıyorum çünkü geçiş yaptığımdan beridir sürekli kesintiler olup bağlantım kötüleşiyor. Şu anda 0.4 mbps upload alıyorum ve download ile TurkNet Speedtest İstanbul sunucusuna pingim öncekiyle aynı olmasına rağmen hiçbir siteye erişemiyorum çok fazla bekliyorum (15-20 saniye ortalama)

Hat değerlerini görebilir miyim?

image

Bende tam tersi. TurkNet VAE Kullandığım zamanlar, daha yüksek Download hızı geliyordu. TTNET abonesi oldum, Download hızında ciddi bir düşüş gözlemledim. Nerede daha iyi port? Ayrıca paketim 16 Mbps ama hızımı 12288 Kbps’e sabitlemişler. DSLAM Kilidi var şu an… 16384 Kbps tanımlı olmalıydı oysa. Paketim 16 Mbps.

1 Beğeni

Modemi sıfırlayıp bir daha kurmayı deneyin.

denedim öncesinde maalesef sonuç vermedi

Upload zayıflaman yüksek ve fazla iç hattını detaylıca bir kontrol ettir ama dediğin gibi telekom ekipleri bağlantı değişikliği veya hattınıza zayıflama yaratacak her hangi bir soruna sebep olduysa ankastre veya saha dolabı tarafında sorun olabilir.

1 Beğeni

OİM’den ticket açtım sonradan ve bölgesel problem olduğunu söylediler artık bakacağız ne olacak. İlgilendiğiniz için teşekkürler :slight_smile:

Umarım düzelir, iyi günler dilerim. :slight_smile: