Kisaca anlatiyim, sokagimda herkes 50-75 mbit arasi hiz alabilirken ben max 26mbit alabiliyorum o da sistemde gozuken deger degil. Ttkomun sisteminde hizim 16mbit max. Bu durumu TurkNet 'e anlattim ve bana geri donus yapan arkadas telekomun musteri kaynakli bir sikinti oldugunu soyledigini belirtti. Ancak daha once bir kere daha bu sikayette bulundugumda telekom ekiplerinden biri beni arayip evime bakir kablo geldigini ve bu bakir kablonun da uzaktan geldigini diger evlere daha farkli bir kablo gittigini soyleyerek bana bu hizmetin gelemeyecegini soyledi. Simdi merak ediyorum da ben bu altyapiyi nasil degistirtebilirim. Bir mail ya da bir telefon ya da bir yolu var midir bunun?
Siz yapa abonesi misiniz eğer yapa da yani TurkNet in aktif altyapısında iseniz vae ye geçiş talep edebilirsiniz Uygun görülürse geçiş yapılır
Benzer sorunu ben de yaşıyorum ama telekom altyapı olduğunu söylüyor saha ekibi altyapı yok santralden bağlı olduğunuz dolaba bakır kablo gittiği için o hızları alamazsınız diyor ama vdsl porta geçirebiliyor garip bi şekilde. Sorunun çözülmesi için hala uğraşıyorum
Yapadan vaeye gecisimi yaptim ve bunu yaptirmak icin de baya ugrasmistim. Durum bence tamamen telekomla ilgili ama kimse de cikip ne yapacagimi soylemediginden buraya yazma geregi duydum.
Eğer vae ye geçiş yaptınız ise bakır kablo ile değil saha dolabı üzerinden hizmet almanız gerekir. Bir sebebi daha olabilir bakır gelmesinin. O da santral binası eğer yakın bir mesafede ise direkt dolap olmadan da gelebilir. Hız düşüklüğü adımından sorun çözülene kadar kayıt oluşturun. Onlar sorun yok deyip kapatınca siz yine açın.