Selamlar 2 haftadır sürekli kopma yaşıyorum kafayı yicem 2 defa ücretli servis ekibi geldi farklı modemle deneme yapıldı, iç tesisat kontrol edildi ama yine de destek kayıtlarında sorunun modem kaynaklı olduğu söylendi ta ki üçüncü defa ekip gelene kadar bu sefer de ankastre kutusunda sıkıntı olduğunu söylediler ve sorunu çözmek için Türk Telekom’a dilekçe vermemi onlarda “eğer” kabul ederse gelip kutuyu değiştirdiklerinde kopmalar çözülecekmiş. Admin, moderatör , yönetici ne varsa biri yardımcı olabilir mi
Selamlar @Blackk, forum profilinizde müşteri numaranız bulunmuyor. Ekledikten sonra bilgi verirseniz sevinirim.
Ekledimm
Merhaba @Blackk , hizmetinizi kontrol ettiğimde açık bir destek kaydınız bulunmuyor. Yeni bir kayıt oluşturup sorunu ve detayları iletmenizi rica ederim.
Merhaba yaşadığım dakika başı kopmalar 2 haftalık süreçte kendi kendine (destek kaydı açmadan) günde 1-2 kopmaya kadar indi ama hala sonlanmadı
83021806 destek kaydı numarası
Kaydınız hakkında ekibimiz sizinle iletişime geçmiş ancak ulaşamamıştır. Tekrar dönüş yapılacak.
Konuyu hortlatıyorum ama gelen ekipler de sorunu çözemeden gitmişti ve kendiliğinden düzelmişti ta ki bugüne kadar destek kaydı oluşturduğumdaysa yine robot gibi aynı alakasız baştan savma cevaplar bu gidişle aboneliğimi sonlandıracağım.
Merhaba, destek kaydınız inceleniyor. Kontroller tamamlandıktan sonra ekip arkadaşlarımız size ulaşacaktır.