Sürekli Kesintiler

Merhabalar,

Son 1 aydır her gece istisnasız bir şekilde akşam 11’de başlayıp sabaha karşı 4-5’e kadar internetim kesiliyor. Bu kesilmeler uzun süreli değil ancak her 10 dakikada bir 20-30 saniye kadar kesiliyor geri geliyor. Online oyun oynayan biriyseniz sizler de bilirsiniz, sürekli olarak dc oluyoruz hatta oyunlardan ceza yiyoruz, yaptırımları oluyor.

Yaklaşık 3-4 yıldır TurkNet kullanıcısıyım takriben 2 yıl önce de bu gibi sorunlar oluyordu dönem dönem ancak hiç bir zaman çözüm bulamıyorlar, arıza kayıdı açtırmanın bir anlamı kalmıyor. Son 1 senedir tertemiz kullanırken yine başladı lanet kesintiler.

TPLINK Archer VR600 modem kullanıyorum, eğer modem arayüzünde yapılması gereken bir ayar var ise adım adım bilgilendirirseniz deneyebilirim.

Ek olarak, VAE alt yapısındayım YAPA’ya uzak oldugum için mecburen bunu kullanıyorum, sizce neden olabilir nasıl çözülebilir? Yardımcı olur musunuz?

Hat değerlerim de aşağıdaki gibidir.

image

Hattın kapasitesi düşmüş olabilir snr değeriniz 10 db in altında olduğu için gece yoğun kullanımda daha da düşüyor olabilir. Hatalar artıkça hız düşer devam ederse hat düşer. Bir destek kaydı oluşturun. Bununla beraber yan daire üzerinden altyapı sorgusu yapın. İç tesisat ile ilgili sorun yoksa destek kaydı üzerinden verilecek cevaba göre aksiyon alın. Gündüz ve gece saatlerinde ki hat değerlerini karşılaştırın.

1 Beğeni

Hala internetim süürekli olarak kopuyor ve size de done olması adına tekrar değerlerimi paylaşıyorum söylediğiniz gibi hızda düşüş var.

image

Oluşturacağım destek kaydı için nasıl bir yönlendirmede bulunmalıyım ki ilgilenecek arkadaşlar doğru eskalasyonu yapabilsinler? (Genelde soruna çözüm olarak modem resetleyin gibi cevaplarla karşılaştığım için bu soruyu sorma ihtiyacı duyuyorum açıkçası. )

Yan dairede yapacağım testler için kontrol etmem gereken değerler nedir ve beklemem gereken değerler nasıl olmalıdır? Bu konuda da bilgi verebilir misiniz?

Ek olarak, yarın gündüz de buradan tekrar görebilmeniz için değer paylaşımı yaparım.

Değerler ile birlikte zayıflama da artmış. Destek kaydınızın içerisinde gündüz değerlerini ve gece değerlerini saat belirterek ekleyin. Yapabilir iseniz tek görselde yan yana olacak şekilde. Apartmanda yeni bir internet aboneliği alan oldu ise kısa zaman içinde bunu da belirtin. Bu esnada modeme gelen kabloyu kontrol edin. Spliter varsa onu söküp modemi direkt olarak bağlayın.

Gebze güzeller mahallesin de genel kesintiden sonra hala internet erişimi sağlanmadı . Destek işlemlerini başlatamıyorum. Yarın vermem gereken dersler var lütfen yardımcı olunuz

Modeminizi kapatıp açın, online işlem merkezi şu an aktif, destek kaydı açmadı iseniz açabilirsiniz. Umarım sorununuz kısa sürede çözülür.

Modemimi kapatıp açtım . Hiç bir şekilde 4 telefon ile TurkNet online hizmetlere bağlanamıyorum …

kardeşim aynı sorun 3 gündür bende de vardı hat değerim 115mbps kaldırırken bir anda 20mbps oluyor SNR - lere inip hat kesiliyordu . Nedenini hala bilmiyorum TurkNet 'te bilmiyor TT’de sıkıntı modemde diyor . Ne olur ne olmaz diye 1 tane ek vardı onu sıkılaştırdım. Arada bir değerler düşsede kesinti olmuyor ama hala diken üstündeyim annem öğretmen interneti bir gitse yarım saat açamıycak

image

Son 5 saattir kesintiler her gündüz olduğu gibi durdu ancak, bu sefer de ilginç bir şekilde downstream hızım yerlerde. Daha önce böyle bir sorunum yoktu artık bu da var :slight_smile: Ben tüm saat bilgileri ile hat değerleri karşılaştırmasını tek resimde paylaşacağım bir destek kaydı açacağım, binada da gerçekten söylediğiniz gibi yeni taşınan daire mevcutmuş. Bu bilgiyi de vererek, dönüş sağlanmasını bekleyeceğim, yapmamı tavsiye edebileceğiniz veya unutma diyeceğiniz bir şey var ise dikkate alayım?

Update:

image

Sabahtan beri hiç kesintim olmadı ve değerlerim yine yukarıdaki gibi.

9 saatte 213k hata oluşmuş. Bina girişinde ankastrede kontrol gerekebilir. Snr değeri bu şekilde iken modem bağlı kalmış üst görselde daha düşük bu yüzden kopma olmuştur. Diğer abonenin bağlantısı yapılırken sizin kablolar gevşemiş yada oynamış olabilir. Destek kaydı üzerinden takibini yapın şu aşamada