Sürekli değişen hız

Arkadaşlar Max hız bir ara 92 idi 88 falan hız alıyordum. Snr de 8.1 idi. Sonra 102 oldu Max hız 97 falan almaya başladım. Sonra Max hız 88 e düştü. Hızda 84 falan alıyorum. Modeme bir bakayım dedim. Max hız 66 ya düşmüş ama verilen hız 88 de hala yine 82 83 hız aliyorum. Snr oranı da 2.4 e düşmüş. Bu arada snr oranına takılmayın pek. Saha dolabı tıp 7 5 metre ilerim de yani evimin dibinde. Ondan dolayı kopma vs sorunum yok şükür. Ama anlamadığım şey oranlar niye böyle ? Sabah akşam gece fark etmiyor. Hız hep sabit. Hadi yoğunluktan desem değil yani. Ben anlayamadım bu mevzuyu. Şimdi Turknete yazicam ama malum insan yazmaya korkuyor. Gelen hızı da mahvedecekler. Anlamayacaklar vs vs. Yani bina yeni. Kablo da sorun olsa sürekli dalgalanma olur ama bu öyle değil. Yani 1 aydan aya değişiklik gösteriyor. Ben bu işi anlamadım. Israrla kablo diyenin ağzına meşe odunuyla vururum ciddiyim.d

mahallede vdsl geldiği ilk gün bağlatan bendim ve maksimum alabileceğim hız 140dı sonra vdsl bağlatanlar çoğalınca sürekli 115 125 arası gitgel yapıyor hattın kullanımına göre şekilleniyor sanırsam

Şuan bölgem de ki portlar dolu zaten. Önceden forum da bu konulara benzer konularım var. Takıntılı biriyimdir. Portlar dolduğunda baktım yüksekti yani hız .d dedim portlar doldu hız düşer dedik . Ama yani düşmemişti. Yani bunun dolulukla pek alakasını bu yüzden göremedim. Eğer onla alakası yok ki hadi var diyelim aslında en son düşüş de yaklaşık Max hiz 98 den 66 ya düşmüş oluyor. Yaklaşık 32 mbps kayip demek. Buda imkansız gibi birşey… Şuan 88 almamın sebebi turknet sanki manuel değer girmiş gibi. Yoksa Max hızın üstüne nasıl çıkabilirim ki ? Yani turknet acaba yalan mı söylüyor ? Biz hızı oto veriyoruz siz ne alırsanız gibisin den. Oto verse hızımin 66 ya düşmesi gerek ki ozaman bak sen kavga dövüşe :grin:

sorununuz DSLAM kilidi heralde

Evet galiba öyle. Adamın konusunu baştan sona okudum. Ümit Önal yazmış ne alaka ki. Turktelekom Turknet müşterilerine karışmıyor diye biliyorum. Aynısını yapsam nolur ki

evet ilk önce sorun saha da denip sonra müşteri kaynaklı denmesi. Ben anlamıyorum ya. Hat zayıflaması vs herşey yerinde neden böyle oluyor. Arkadaşlar benim snr oranı 1 de olsa bile kopma olmuyordu. Saha dolabı vs dibimde diye. Turknete söylesek bana direk 90 mbps verse nasıl yaparız ya ?