Sürekli̇ bağlanti kopmasi

MERHABA DEĞERLİ TurkNet ÇALIŞANLARI VE OKURLAR ,

GÜNCEL OLARAK KULLANDIĞIM İNTERNETTE SÜREKLİ OLARAK KOPMA YAŞAMAKTAYIM
BU SORUN 2-3 GÜNE BİR SÜREKLİ TEKRARLANIYOR YAZ TATİLİM ZEHİR OLDU RESMEN
İNTERNET 45.sn - 1dk. GİBİ BİR SÜRE DE KOPUYOR 2-3 dk. LIĞINA GELİYOR VE TEKRAR KOPUYOR.
BU KOPMALAR YAŞANIRKEN MODEMDE HERHANGİ BİR SÖNEN IŞIK OLMUYOR VE MODEM ARAYÜZÜNDEN İP KONTROLÜ YAPTIĞIMDA İP ALIYOR
AMA YİNEDE BU SORUN DEVAM EDİYOR OLUYOR.

BEN BU SORUNU ONLİNE İŞLEMLERDEN OLUŞTURDUĞUMDA TurkNet İLGİLENENE KADAR SORUN KENDİ KENDİNE GEÇİYOR BİR İKİ GÜN SONRA AYNI SORUN OLUYOR VE YİNE AYNI ŞEKİLDE TurkNet İLGİLENENE KADAR GİTMİŞ OLUYOR
TurkNet’İN CEVABI İSE ŞUANDA BİR SORUN GÖREMEMEKTEYİM ŞUKADAR SÜREDİR KULLANIYORSUNUZ.
İLLA İLGİLENMENİZ İÇİN KAPATMA TALEBİ VERMEME GEREK YOK DİYE DÜŞÜNÜYORUM İLGİLENİN ARTIK SIKILDIM .!

Hızınızın düşürülmesini isteyin.

Hızla alakası yok ve ben bunu yazmaya çalışırken internet bir daha gitti gelmesini bekledim öyle tekrar yazıyorum.

Modeminiz modeli, sürümü ve hat değerlerini atar mısınız?

Sönen ışık olmadığına göre, kablosuzsanız eğer kablolu test edebilme imkanınız var ise öyle yapar mısınız?


Kabloludayım, Modem TP Link Archer VR1200

Sorunumu Çözebilecek Bir TurkNet Çalışanı Yokmu

İndirme snr değeri 10 db in altında ise kopmalar yaşanabilir. Hızınızın düşürülmesini talep edin. Veya spliter kablo kontrolü yapın ek varsa onu kontrol edin. Snr değeri 10db e yaklaşır ise sorun olmaz diye düşünüyorum

1 Beğeni

Ek kablo yok splitter ile de değişen birşey olmuyor ayrıca splitter varken zaten internet gelmiyor
Hız düşürülmesi talep edemem çünkü 50 mb e düşürüyorlar

Merhaba Alperen, aldığınız hızı kaldırmıyor hattınız sanırım. 50 mbps’ye indirilmesini talep edip öyle deneyin.

Spliter yokken internet gelmiyor kısmını anlamadım? Modemi ankastreye bağlama şansınız varsa bir de o şekilde bakın değerlere

Bu binada yaklaşık 5 senedir oturuyorum.
3 veya 4 senedir TurkNet Kullanıcısıyım ve ilk defa böyle bir sorunla karşılaşıyorum.
Şuan sorun yok ancak dediğinize göre kaldırmıyor
Ama ben bu 10 tl ver hızını yükselt zamanlarında 100 mb paketi rahatca kullanıyordum bu zamanla düştü
Ondan dolayı hatla ilgili sorun olduğunu sanmıyorum
Ayrıca Splitter bozukmuş başka splitter ile sorunsuz çalışıyor
Ankastra’ye nasıl bağlantı yaparım hiç bilmiyorum.

1 Beğeni

Zamanla kablolar ve ek yerlerinde oksitlenme olur, ankastreye bağlantı için biraz el becerisi gerekebilir. Ayrıca hız düşümü apartmanda ve bağlı olduğunuz dolapta ki abone sayısına göre değişir

2 Beğeni

Bağlı olduğumuz saha dolabı ve santral dolu değil ayrıca binamızın tam karşısına yeni saha dolabı konuldu oraya aktarılmasını talep edicem yakın zamanda.
Ankastreden daireme CAT6 kablo çektirsem alt yapımda iyileşme olurmu ?

Ayrıca sorun devam etmekte

Eğer ankastreye bağladığınız Zaman değerler düzelir ise Cat kablo sorunu çözecektir

1 Beğeni