Sürekli altyapı arızası sorunu. Faturalandırma. (Deprem bölgesi)

Deprem bölgesinde aboneliğim var. Depremden sonra zaten 1 ay gidemedik. Hatta kopmuştu. Şubat sonu gibi arıza giderildi. Bölgede Mobil operatör hizmeti olmayınca bizde TurkNet internet çalışıyor diye geçtik. Ama 2-3 gün kullanımdan sonra yine gitti. Sürekli kesilmeler derken sadece mart sonu 1 hafta ancak kullanabildik. Nisan ayında zaten kullanamadık. Son 2 haftadır da dsl yanıyor, internet yanmadı. Bayramı İnternetsiz geçirdik. Sağolsun başka ildeki arkadaş yardımcı oldu PPPoE tanımlaması ile internet erişimin sağlandı. Sabit yelefonu arama yapınca genellikle 3 ton uyarı sesi veriyor hala.

Bugün arıza çözülülünce dönüş yaptılar. Fatura iadesi için sadece hiç sinyal gelmeyen 12 Gün iadesi alabildim. 2-3 aydır zaten altyapı arızası sisteme girilmiş. Bu durumda port ücreti turktelekom zaten port ücreti almıyor. Zaten kullanımın hep 0 olduğu sistemden de görünüyor. Bu durum dada iade yapılması mümkün olmalı. Teknik ekibin tekrar incelemesini talep ettim ama sonuç alamadım. THH gidince iade belki alınır ama uğraşmak istemiyorum. Sonuç nasıl alabilirim?

Fatura adımından bir kayıt oluşturun, TurkNet kaynaklı sorunlar nedeniyle verilemeyen hizmet bedeli iadesi yapılır. Tekrar incelenmesi için kayıt açmak daha iyi olacaktır.

Maalesef sonuç alamadım. Arıza turktelekom kaynaklıydı. Zaten bölgesel arıza daha yeni onarıldı. Bölgesel arıza durumlarında eğer TurkNet turktelekoma port ve benzeri ücretleri nasıl sistemden otomatik düşüyorsa, zaten zor durumda olan abonelere ücret yansıtılmamalı. Mecbur Tüketici hakem heyetine başvuru yapıyoruz. Oda sürecin uzamasına sebep oluyor. THH kararını bekliyeceğim.

Adınıza üzüldüm, bol şanslar dilerim. Ayrıca tekrardan geçmiş olsun. :pray:

Sağolun Allah ülkemize afet yaşatmasın. Çok zor.

1 Beğeni