Merhaba,pandemiden dolayı yaşanan sıkıntının mağduru olarak statik ip hizmetini denemek istedim dün.TurkNet Online İşlem Merkezi’den statik ip hizmetini başlattıktan sonra internetim gitti bir anda,muhtemelen sebebi benim modem arayüzünden kuramayışındandır dedim ve araştırmaya başladım.Çoğu şeyi denesem de modem arayüzünde hatalarla karşılaştım ve yaklaşık 15 saat internetsiz kaldım,modem müşteri hizmetlerini aradığımda bana sadece statik ip değil başka bilgilerin de verilmiş olması gerektiğini öğrendim.Siz bu konuda hangi bilgilere sahipsiniz? Yardımcı olabilirseniz sevinirim açıkcası.
Not:Yapamadıktan sonra statik ip hizmetimi iptal ettim ve internet bağlantıma yeniden kavuştum.
Modem modelim: tplink TD-W9960
15 saat internetsiz kaldım,TurkNet Online İşlem Merkezi’den destek kaydı açtım ama cevap veren arkadaş günde 1 kere cevap vermesi ve sorunumu umursamayıp bot gibi cevap vermesinden dolayı iptal ettim hizmeti.TurkNet başlatana kadar benim internetsiz mi oturmam gerekiyor?