Stabil olmayan upload değerleri

Öncelikle herkese merhaba forumu yeni katıldım.

  • TurkNet özgür iletişim fiber 100 paketini kullanıyorum. Download da bir sorunum yok gibi fakat upload da 1-2-3 mbit den başlıyarak speedtest in sonlarına dogru 8 mbit cıkıyor hızım fakat aşırı derecede dalgalanma mevcut.
    Yapmış olduğum testlerde pc kullanılarak yaptım ve wifi kapatarak cat7 kablo kullanarak yapıyorum.
    Hiç bir cihaz internete bağlı değilken yapmaktayım.
    Binada tek fiber ben kullanmaktayım.
    TurkNet destek kayıtına şikayetimi yazdım.Saha ekibini gönderdiler ve yapılan inceleme sonucunda;
    Fiber kabloda hiç bir sorun olmadığı ve kablo değerlerinin cok iyi olduğunu belirttiler.
    Gpon cihazını ve modemi kapatıp bekleyip acmamı istediler.Bu işlemlerin hepsi saha ekibi tarafından yapılıp kontrol edildi.
    Saha ekibi sorunun var olduğunu ve onayını vererek incelemesinde doğrulamıştır.Saha ekibi personeli sorunun çözümü Merkez kaynaklı olduğunu sistemsel kontrol yapılması gerektini ve fiziki bir sorun olmadığını söylemiştir.
    -Destek kaydında işlemlerim devam etmektedir sorunu Network birimine iletilmiştir.
    EK olarak hattımda hat kısıtlaması varsa kaldırılmasını talep sorumun çözülmesini arz etmekteyim.

TurkNet kullanıcısı olarak tüm saha ekibi,teknik destek,destek kaydı birimi ve daha bilmediğim tüm kollarda çalışan hizmet sağlayan ekibe teşekkürlerimi iletiyorum.
Saygılarımla…

1 Beğeni

Merhaba, öncelikle hoşgeldiniz. Fiber de upload sorunu yaşayan @Oguzhan vardı. Aktif ise yardımcı olabilir. Siz de açık destek kaydı numaranızı özel mesaj ile @EFG ye iletir iseniz yardımcı olmaya çalışacaktır. Umarım probleminiz kısa sürede çözülür :pray:

3 Beğeni

Merhaba @Utkugrgrn, forumumuza hoş geldiniz :smiling_face_with_three_hearts: Ben size bu konu hakkında elimden geldiği kadar yardımcı olmak ve destek vermek isterim. Bilgilendirerek neler yapılması konusunda yol göstermeye çalışırım.

Bana müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden iletir misiniz? Hem tanışmış oluruz hem sorununuza çözüm aramaya çalışırız :pray:

2 Beğeni

Merhaba öncelikle hoşgeldiniz. Aynı sorun bende de mevcuttu 3 4 defa ekip geldi fakat çözümlenmedi eve gelen kabloyu yeniden çektiler yeni bir router verdiler en sonun da gelen ekibe gpon cihazını değiştirmelerini rica ettim değiştirdikten sonra sorunum çözüldü. Telefon da 8 upload alıyordum bilgisayar da ise max 4 gpon’u değiştirerek sorunum düzeldi.

3 Beğeni

Hoşbuldum cok teşekkür ederim

Çok teşekkür ederim ilginiz için hemen iletiyorum

Hoşbuldum ilginiz için cok tesekkür ederim.
fiber kabloyu özel fiber kanalı içinden özenle çektirdim. Fiber kabloyu ölçüm yaptılar değer süper dediler zaten fiber kutusu ile dairem mesafesi kısa ve düm düz yoldan ilerliyor kablo
Kullandığım router Asus rt-ax82u gaming serisi


Benim değerlerde süper yani daha nasıl çözümlenebilir bilmiyorum fakat paketimi düşürdüm yine fark etmedi 1 aya kadar uğraştım en son çare dediğim gibi gpon da oldu. 2 defa da router değiştirdim.

Bende keenetic pick dsl vardı ondada aynıydı sorun.
Sonra 4 ay önce asus rt-ax82u yu aldım gene aynı.
Söyle bir durum var ama fiber kurulumu yaparken servis ekibi gpon cihazı değiştirmişti farklı bir kişinin abonenin cihazıymış onu taktılar olmadı sisteme kayıt mıne oluyor dedi bir yerleri aradı olmadı. Sonra arabaya gitti geri geldi sıfır kutusunda ambalaj lı cihazı getirdi taktı.
Ben sadece gördügümü iletiyorum sizlere

O zaman bende gpon değiştirme talebinde nasıl bulunucam.Destek olurmusunuz.

51351916 Destek kayıt numarası.

@Utkugrgrn, ben sizin bu durumunuzu arkadaşlarıma birlikte takip etmeye başladım. Sistem üzerinde açık olan kaydınızı inceledim ve arkadaşlarımla iletişime geçtim. Tüm süreçlerinizi takip ederek size bu sorununuzun çözümünde elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışacağım.

@EFG çok teşekkür ederim.İnşallah güzel sonuçlara birlikte varırız.
Saygılarımla.

1 Beğeni

Anlayışınız için ben teşekkür ederim. Bir gelişme olması durumunda size buradan mutlaka geri dönüş yapacağım. İyi ve sağlıklı günler dilerim :pray:

Saolun gelişmeleri bekliyor olucağım.

1 Beğeni

Anlayışınız için ben size teşekkür ederim.

Walla ne söyliceğimi bilmiyorum ama en sonunda TurkNet beni çileden çıkardı.Sorunumu zaten destek kaydı ve buradan iletmiştim.Bu sorunu çözümleyememek bu kadar zor olmamalı cidden.Form üzerinden bu sorunu yaşayıp çözümlenen kişiler mevcut.Bugün destek ekibinin servis ekibinin gelicegi gpon cihazının değişicegi söyleniyor.Belirtmiş oldukları saat aralığında işi gücü bırakıp 1 haftadır süren sorunum çözülsün diye elimden geldiğince hızlı cevaplar verip yardımcı olmama rağmen ne ekipten gelen var nede giden. Destek kaydını okursanız sorumlu kişiler anlıyacaktır.
Burdan Turknette Teşeklürlerimi iletiyorum.

@ModeratriX @Oguzhan @EFG konu işe alakalı düşünceniz nedir ?

Destek kaydınızı iletmişsiniz geriye kalan beklemek olacaktır. Size belirtilen süre kısım da biraz uzayabiliyor kendim de yaşadım umarım en kısa zaman da sorununuz çözülür.

Bu iş çığrından cıkmaya başladı ama
destek kaydındaki temsilci dün ekipler gelicek dedi gelmedi.
Bugün kesin gelicekler dedi gelmedi.
Arkadas şaka mı bu…
Verilen sözler neden tutulmuyor.Ekipler gelmiyor birde yine bilgilendirme de yapılmıyor.
2 Gündür iş yerim uzak oldugu için izin istiyorum eve işe gitmiyorum.ekipler geldiginde kapı duvar olmasınlar diye.Yaşadığım maduriyete bakın…
@Oguzhan @ModeratriX @EFG