Söz verilen hız değerini alamıyorum

Merhaba, imza atılan paket hız değerim 35 mbps olmasına rağmen evime 16 mbps tanımlanmış. Teknik destek ekibine yazdığım zaman vdsl portların dolu olduğu söyleniyor. Üyelik aşamasında port olayından bana bahsedilmemişti, portlar farklı bir şirkete ait olduğu için şuan müşkül bir durumdayım. Bir çözüm yolu mevcut mu ?
Teşekkürler.

Ek-1: Mevcut Hız Değerleri ve Paket Bilgileri

Port durumu anlık olarak değiştiği için ADSL üzerinden hizmet sağlanmış olabilir. Belirli aralıkla ile altyapı port sorgulaması yapıp boş olduğu zaman TurkNet’e iletirseniz geçiş sağlanacaktır. Boş port açılması için bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü’ne port takviye dilekçesi bırakabilirsiniz.

2 Beğeni

Teşekkürler. Altyapı port sorgulama işlemi için bir kılavuz var mı acaba ?

Altyapı Sorgulama 1 Altyapı Sorgulama 2 belirtmiş olduğum 1 ve 2 numaralı linkler üzerinden belirli aralıklar ile kontrol sağlayabilirsiniz.

2 Beğeni