Merhabalar. 2018’n 12’nci ayında TTNET’ten TurkNet’e geçiş yapmıştım. Bu zamanda kadar hafta da 1, 2 kopmalar dışında problemim yoktu. Bu ayın 13’ünde sık sık bağlantı kopma şikayeti adı altında kayıt açtırdım. Sağ olsunlar hemen geri dönüş yaparak Türk Telekom ekiplerine durumu bildireceklerini söylediler. Ertesi gün kayıt güncellemesinde santral ile alakalı bir sorun olduğunu düzeltildiğini mesajı gelmişti. 2 gündür sorunsuz şekilde devam ettim kullanmaya. Ne olduysa 2 gün sonra oldu. 16’ndan sonra sık sık koplamalar tekrarlandı. Bazen 5DK’da 3 kez, bazen 4 saat sonra kopuyordu. Bununla ilgili tekrar arıza kaydı açtım. Geri dönüş yine hızlı oldu fakat bu sefer müşteri kaynaklı olduğu belirtilip son 24 saatte bağlantı sorunu olmadığını eklemişler. İnanın bu mesajı yazarken bile en az 4 kez bağlantım tekrar gidip geldi. Kronik rahatsızlığım olduğu için evden çok fazla çıkamıyorum. Maalesef bu kopmalar sonucu severek oynadığım oyundan da 1 hafta BAN yedim. Artık başka bir çözüm bulamıyorum. Bu konuda bana yardım edebilecek birilerini bulabilirsem çok mutlu olacağım. Becerebilirsem modemden aldığım SS’leri ekleyeceğim. Sorunu anlatmam biraz uzun oldu kusura bakmayın.
Hat değerlerinde hiçbir sorun görünmüyor. Eş dostdan arkadaşdan bi emanet modem bulabilirsen başka modemle dene bi, hem sizin modemi de arkadaşınızın hattına bağlayıp orda da kendi modeminizi denemiş olursunuz.
Tamamen aynı sorunu ben de yaşıyorum pazartesiden beri. İşlerimiz çok etkileniyor durumdan. Açtığım destek kaydına da henüz bir geri dönüş olmadı. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Binamızdaki diğer 3 ADSL kullanıcusu dairede bir sorun yok, sadece bende var.
Murat bey apartmanda internet kullanan sadece benim. Pandemi döneminde arkadaşlarımı da tehlikeye atmak istemem bu durumda. Bugün modeme baktığımda 5 saat bağlantı kopmamış. Sonrasında 2 kez kopma oldu.
Merhaba, komşularınız TurkNet mi kullanıyor?
SNR margin değerleriniz çok düşük gözüküyor. Evinizde telefon bulunuyor ise splitter ı çıkartıp gelen kabloyu modeme bağlayıp tekrar modem bilgilerini atabilir misiniz?
SNR margin en az 10 olmalı TurkNet destekten hızınızın düşürülmesi için talep açın 75 mbit sabitlesinler 15 snr değeri iyidir dalgalanmalar olduğunda internetiniz kesilmez.
Bu değerler sabit olmuyor maalesef. Sabah 16MBPS internet vardı. Kesintiden sonra 100MBPS oldu. Şimdide 85MBPS. 2 senedir sorunsuz kullandığım internet 4 gündür işkence çektiriyor resmen
Merhaba,
Hayır 2 tanesi Türk Telekom 1i Superonline.
Ama hepimiz ADSL kullanıcısıyız.
Mesela an itibariyle sadece 7 dakikadır onlineım. 3 gündür max gördüğüm online zaman 2.5 saat sanırım onu da 2 kez fln gördüm.
Hocam sanırım aynı bölge de oturuyoruz. Sorunu 7 gün boyunca yaşadım TT kaynaklı bir sorun GOP da altyapı çalışması yapılıyor bölgenizde de dolaplar kurulmuştur. Binama gelen TT ekibinin bana söylediği bir cümle ile olay çok net özetleniyor fakat forum kuralları gereği tam olarak belirtemeyeceğim. ‘‘Alt yapı yapıcaz diye internetin … koydular bölgede.’’
7 dakikalık SS’i attıktan sona koptum yine. Ayrıca 3 gün önce açtığım destek kaydına daha bugün yazdılar ve telekom ekiplerine iş kaydı açtıklarını yazmışlar. 36 saat içinde çözüm ile ilgili döneceklermiş.
Peki bu süre boyunca ödediğim hotspot ek paketlerimi kim karşılayacak? TurkNet servis vermediği sürenin parasını düşsün faturamdan mesela??
Bayrampaşa’dayım hocam. Bana gelen mesaj müşteri kaynaklığı olduğu. Bende anlamadım.
Valla ben snr ye bakmamıştım. Hat zayıflama varmı diye baktım.
Hız paketini 75 yada 50 düşürmelerini talep et dene bide
Yaklaşık 1 saat önce sorunun çözüldüğüne dair mesaj geldi. İnternetim 7 saat kadar 65MBPS hız ile bir kaç kez kopma yaşadı fakat 30DK sonra 5DK kadar internetim gelmedi. Hızım düştüğünde bile bir şey fark etmedi maalesef. Yeni bir modem siparişi vereceğim. Umarım sorun sadece modemdedir. Yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara teşekkür ediyorum. Yeni modemden sonra tekrar dönüş yapacağım.
Tekrardan merhabalar. Modem siparişimi iptal ettim. 3 gündür kopma olmuyor. Büyük ihtimal @pengu hocamın dediği gibi Türk Telekom bakım çalışmaları yüzünden böyle bir sorun yaşamış olabilirim. TurkNet’n destek kaydının son mesajı iç tesisatta sorun olduğuydu. Ne yazık ki ne TurkNet ne de Türk Telekom çözüm odaklı değiller. Birbirlerinden haberdar olduklarını da sanmıyorum. Yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara tekrardan teşekkür ediyorum.